1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2024 10:59
până la 24.10.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.10.2024 11:00
până la 30.10.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 242 250 MDL
Perioada clarificărilor: 17 oct 2024, 10:59 - 24 oct 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 oct 2024, 11:00 - 30 oct 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 10
Lucrări de reparație în subsol la DETS sect. Buiucani, str. Ș. Neaga, 19 (contabilitatea centralizată)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandr Votcariov
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
17 oct 2024, 10:46
Data ultimilor modificări
18 oct 2024, 16:09
Valoarea estimată (fără TVA)
242 250 MDL
Achizitii.md ID
21299294
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Durata contractului
11 nov 2024 10:49 - 31 dec 2024 10:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 10 Lucrări de reparație în subsol la DETS sect. Buiucani, str. Ș. Neaga, 19 (contabilitatea centralizată) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard lucrari.doc
Documentele la ofertă
-Documentația standard
17.10.24 10:59
anunt_de_participare_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Anunțde participare
17.10.24 10:59
duae .doc
Documentele la ofertă
-DUAE
17.10.24 10:59
Documentele lotului
dets buicani-subsol-lista cu cantitati.doc
-lista cantităților de lucrări
17.10.24 10:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cristicom Service SRL

Preţul ofertei: 167 979,09 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

JEKO construct

Preţul ofertei: 199 248,22 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări