Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21299192
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 700 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 oct 2024, 9:25 - 25 oct 2024, 15:13
Perioada de depunere a ofertelor:
25 oct 2024, 15:13 - 31 oct 2024, 11:13
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație curentă în cadrul secției ,,Consultativă şi unitatea primiri urgente’’ al IMSP SCTO.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Se anulează în temeiul art. 71 alin (1) lit. d) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere că au fost depuse numai oferte neadecvate, inacceptabile sau neconforme și anumea nu au fost elaborate și prezentate în conformitate cu cerințele cuprinse în documentația de atribuire, dintre care ofertele prezentate de operatorii economici depășesc valoarea estimativă mai mult de 30 %.
Data anulării
4 nov 2024, 8:41
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 oct 2024, 9:25
Data ultimilor modificări
5 nov 2024, 15:22
Achizitii.md ID
21299192
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
23 oct 2024, 14:48
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Poz 16,18 consumul de resurse pe unitate de masura nu coincide cu resursele din programa. Concretizati . Multumesc
Răspuns (23 oct 2024, 14:54):
Atașat formular desfășurat corect.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK