1
Perioada de actualizare
de la 16.10.2024 15:25
până la 26.10.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.10.2024 16:00
până la 30.10.2024 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 409 569,52 MDL
Perioada clarificărilor: 16 oct 2024, 15:25 - 26 oct 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 oct 2024, 16:00 - 30 oct 2024, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de elaborare a documentației de proiect și deviz a lucrărilor de reparație interioară a blocului administrativ al Inspectoratului național de securitate publică din str. Doina 102, mun. Chișinău nr. cadastral 0100405.174.04
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
022868262
Datele achizitiei
Data publicării
16 oct 2024, 15:10
Data ultimilor modificări
16 oct 2024, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
409 569,52 MDL
Achizitii.md ID
21298980
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
11 nov 2024 15:18 - 30 dec 2024 15:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a documentației de proiect și deviz a lucrărilor de reparație interioară a blocului administrativ al Inspectoratului național de securitate publică din str. Doina 102, mun. Chișinău nr. cadastral 0100405.174.04 CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturală
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achiziții European
16.10.24 15:25
caiet de sarcini lot.2.pdf caiet de sarcini lot.2.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini lot.2
16.10.24 15:25
caiet de sarcini lot.4.pdf caiet de sarcini lot.4.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini lot.4
16.10.24 15:25
caiet de sarcini lot.1.pdf caiet de sarcini lot.1.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini lot.1
16.10.24 15:25
anunț participare.docx
tenderNotice
Anun de participare
16.10.24 15:25
caiet de sarcini lot.3.pdf caiet de sarcini lot.3.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini lot.3
16.10.24 15:25
ds_lucrari (7).docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard pentru achiziții publice de lucrări
16.10.24 15:25
Documentele lotului
caiet de sarcini lot.1.pdf
Caiet de sarcini
16.10.24 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lunicon Proiect

Preţul ofertei: 400 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Agh Premium Grup

Preţul ofertei: 440 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări