1
Perioada de actualizare
de la 15.10.2024 08:42
până la 22.10.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.10.2024 10:00
până la 29.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 658 265 MDL
Perioada clarificărilor: 15 oct 2024, 8:42 - 22 oct 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 oct 2024, 10:00 - 29 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie in sala de mese a cantinei blocului liceal al LT Miguel de Cervantes Saavedra , str.A.Iancu 36
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negru Ludmila
Telefonul de contact
022-44-53-87
Datele achizitiei
Data publicării
15 oct 2024, 8:37
Data ultimilor modificări
15 oct 2024, 8:42
Valoarea estimată (fără TVA)
658 265 MDL
Achizitii.md ID
21296115
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Durata contractului
4 nov 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie in sala de mese a cantinei blocului liceal al LT Miguel de Cervantes Saavedra , str.A.Iancu 36 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formulare.doc
Clarificări pentru participanți
-
15.10.24 08:42
anunt de participare.doc
tenderNotice
-
15.10.24 08:42
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
15.10.24 08:42
dets liceu cervantes cantina f1.docx
billOfQuantity
-
15.10.24 08:42
duae_ro_23.doc
Documentele la ofertă
-
15.10.24 08:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VICFACTORY" SRL

Preţul ofertei: 511 592,65 MDL
Statut: Învingător
Motivul: a prezentat toate actele solicitate, devizele sunt conforme și prețul avantajos
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Graficon-AV

Preţul ofertei: 516 240 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări