1
Perioada de actualizare
de la 14.10.2024 15:56
până la 26.10.2024 16:46
2
Propunerea ofertelor
de la 26.10.2024 16:46
până la 02.11.2024 14:46
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 247 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 oct 2024, 15:56 - 26 oct 2024, 16:46
Perioada de depunere a ofertelor: 26 oct 2024, 16:46 - 2 nov 2024, 14:46
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația drumurilor locale din or.Costești, raionul Rîșcani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5617, MOLDOVA, Rîşcani, or.Costeşti (r-l Rîşcani), str. Prieteniei 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nelu Glasu
Telefonul de contact
060020672
Datele achizitiei
Data publicării
14 oct 2024, 15:47
Data ultimilor modificări
17 oct 2024, 8:28
Valoarea estimată (fără TVA)
1 247 000 MDL
Achizitii.md ID
21295741
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5617, MOLDOVA, Rîşcani, or.Costeşti (r-l Rîşcani), str. Prieteniei 12
Durata contractului
4 nov 2024 15:51 - 31 dec 2024 15:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația drumurilor locale din or.Costești, raionul Rîșcani CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de patirticipare.signed.pdf anunt de patirticipare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de patirticipare.signed.pdf
14.10.24 15:56
document standart costești drumuri.docx
Documentele la ofertă
-document standart costești drumuri.docx
14.10.24 15:56
duae drumuri 2024.doc
Documentele la ofertă
-duae drumuri 2024.doc
14.10.24 15:56
costesti deviz f7 f3 f5 fcaiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-costesti deviz f7 f3 f5 fcaiet de sarcini.docx
14.10.24 15:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 1 139 345,41 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețtul cel mai scăzut, Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

D&CC Capital

Preţul ofertei: 1 234 622,97 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări