1
Perioada de actualizare
de la 11.10.2024 15:07
până la 20.10.2024 09:42
2
Propunerea ofertelor
de la 20.10.2024 09:42
până la 26.10.2024 11:12
3
Licitaţie
de la 28.10.2024 14:00
până la 28.10.2024 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 650 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 oct 2024, 15:07 - 20 oct 2024, 9:42
Perioada de depunere a ofertelor: 20 oct 2024, 9:42 - 26 oct 2024, 11:12
Începutul licitației: 28 oct 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Business Laptop seturi cu Monitor USB-C (conform anexei)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ala Macari
Telefonul de contact
0(22)820-196
Datele achizitiei
Data publicării
11 oct 2024, 14:54
Data ultimilor modificări
18 oct 2024, 9:42
Valoarea estimată (fără TVA)
650 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 500 MDL
Achizitii.md ID
21293870
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Durata contractului
4 nov 2024 15:05 - 30 dec 2024 15:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Business Laptop seturi cu Monitor USB-C (conform anexei) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 25.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae echipament it .docx
Documentele la ofertă
duae
11.10.24 15:07
anexă business laptop seturi.pdf anexă business laptop seturi.pdf
Specificaţie tehnică
anexă
16.10.24 14:25
anunt de participare echipament it.docx
tenderNotice
anunt de participare
18.10.24 09:42
documentatia standard echipament it (notebookuri) .docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
18.10.24 09:42
anunț de participare echipament it.pdf anunț de participare echipament it.pdf
tenderNotice
anunț de participare
18.10.24 09:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 603 750 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 647 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta operatorului economic corespunde solicitării
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ACCENT TEHNO S.R.L.

Preţul ofertei: 718 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Business Laptop seturi cu Monitor USB-C
Data:
15 oct 2024, 16:04
Subiectul întrebării:
Clarificare termen de livrare
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa clarificati, daca corect intelegem: in anunt solicitati la pucnctul 26. Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 de zile. Avand in vedere ca data licitarii este 23 oct 2024, 15:00, plus 60 de zile, drept rezultat avem data 22.12.2024. In acelasi timp in punctul 11. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: până la data de 23 decembrie 2024, adica vreti sa spuneti ca oferiti operaorilor 1 zie pentru livrare a 25 de seturi in valoarea de 659 mii lei?
Răspuns (15 oct 2024, 16:20):
Bună ziua. Acest termen include: evaluarea ofertelor, decizia de atribuire, termenul de așteptare, semnarea contractului. Autoritatea contractantă va depune tot efortul pentru evaluarea ofertelor prezentate și încheerea contractului în termeni restrînși.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări