1
Perioada de actualizare
de la 09.10.2024 12:34
până la 14.10.2024 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 14.10.2024 12:30
până la 25.10.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 533 169,03 MDL
Perioada clarificărilor: 9 oct 2024, 12:34 - 14 oct 2024, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 14 oct 2024, 12:30 - 25 oct 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatii capitale a drumurilor din satul Susleni

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3548, MOLDOVA, Orhei, s.Susleni, satul Susleni raionul Orhei
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Margareta Boguș
Telefonul de contact
023546238
Datele achizitiei
Data publicării
9 oct 2024, 12:34
Data ultimilor modificări
11 oct 2024, 15:34
Achizitii.md ID
21291434
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_.doc
Criterii de evaluare
-
9.10.24 12:34
ds_lucrari drum.docx
Documentele la ofertă
-
9.10.24 12:34
anunt de participare drumuri 2024.signed.pdf anunt de participare drumuri 2024.signed.pdf
tenderNotice
-
11.10.24 15:30
Data:
9 oct 2024, 17:03
Subiectul întrebării:
buna ziua
Întrebare:
Anexa 13 presupune - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani de activitate , si d-voastra solicitati sa anexam contractele si procesele de receptie, pe toti acesti 3 ani?
Răspuns (10 oct 2024, 11:26):
Pentru a demonstra capacitatea de a exercita activitatea profesională și experiența în domeniu, autoritatea contractantă poate solicita operatorilor economici o listă a lucrărilor executate și finalizate în ultimii 3 ani. Această listă trebuie să fie prezentată conform anexei nr. 13 din documentația de atribuire a contractului public și trebuie să fie însoțită de certificări de bună execuție pentru cele mai importante lucrări, similare cu achiziția dată. Certificările de bună execuție trebuie să indice beneficiarii lucrărilor, perioada și locul executării acestora, și să precizeze dacă lucrările au fost efectuate conform normelor profesionale specifice din domeniu și dacă au fost finalizate cu succes. Astfel, aceste certificări oferă autorității contractante încredere că operatorii economici au experiența și competența necesare pentru a realiza proiectul propus în conformitate cu standardele și cerințele stabilite. Este important ca operatorii economici să furnizeze aceste informații în mod complet și corect, pentru a consolida credibilitatea și încrederea în capacitatea lor de a realiza lucrările respctive.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.