1
Perioada de actualizare
de la 09.10.2024 12:26
până la 14.10.2024 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 14.10.2024 12:30
până la 21.10.2024 12:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 358 963 MDL
Perioada clarificărilor: 9 oct 2024, 12:26 - 14 oct 2024, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 14 oct 2024, 12:30 - 21 oct 2024, 12:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a blocului alimentar al Gimnaziului Oxentea, raionul Dubăsari
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4578, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, s.Oxentea r. Dubasari
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
larisa sandu
Telefonul de contact
078712112
Datele achizitiei
Data publicării
9 oct 2024, 12:09
Data ultimilor modificări
9 oct 2024, 12:26
Valoarea estimată (fără TVA)
358 963 MDL
Achizitii.md ID
21291422
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4578, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, s.Oxentea r. Dubasari
Durata contractului
28 oct 2024 12:33 - 31 dec 2024 12:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a blocului alimentar al Gimnaziului Oxentea, raionul Dubăsari CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet sarcini.pdf caiet sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
9.10.24 12:26
duae.docx
Documentele la ofertă
-
9.10.24 12:26
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
Documentele la ofertă
-
9.10.24 12:26
documentatia standart_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
9.10.24 12:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FLY COM CONSTRUCT

Preţul ofertei: 269 985,68 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea cu criteriul de atribuire aplicat și cerințele de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IAN-CONS GRUP

Preţul ofertei: 286 579,42 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări