Achiziţie publică
21288421
Elaborarea unui Sistem Informațional Automatizat de Evidență și Management al Resurselor Umane din Autoritățile Publice
1
Perioada de actualizare
de la 04.10.2024 16:06
până la 14.10.2024 16:00
până la 14.10.2024 16:00
au rămas 8 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 14.10.2024 16:00
până la 21.10.2024 10:00
până la 21.10.2024 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
1 180 000 MDL
Perioada clarificărilor:
4 oct 2024, 16:06 - 14 oct 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
14 oct 2024, 16:00 - 21 oct 2024, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Elaborarea unui Sistem Informațional Automatizat de Evidență și Management al Resurselor Umane din Autoritățile Publice (Specificarea tehnică deplină solicitată de către autoritatea contractantă este prevăzută în caietului de sarcini anexat.)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 oct 2024, 15:01
Data ultimilor modificări
4 oct 2024, 16:06
Valoarea estimată (fără TVA)
1 180 000 MDL
Achizitii.md ID
21288421
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
23 oct 2024 16:06 - 31 dec 2024 16:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Elaborarea unui Sistem Informațional Automatizat de Evidență și Management al Resurselor Umane din Autoritățile Publice
CPV: 48600000-4 - Pachete software pentru baze de date şi operare
Cantitatea: 1145.0
Unități de măsură: Ora
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini_si emru_partea i_final.semnat.semnat.pdf
caiet de sarcini_si emru_partea i_final.semnat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
4.10.24 16:06
anunt de participare_sia emruap.pdf
anunt de participare_sia emruap.pdf
Documentele la ofertă
-
4.10.24 16:06
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK