1
Perioada de actualizare
de la 02.10.2024 12:09
până la 08.10.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.10.2024 11:00
până la 15.10.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 16.10.2024 14:00
până la 16.10.2024 14:10
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 2 oct 2024, 12:09 - 8 oct 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 oct 2024, 11:00 - 15 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: 16 oct 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Text marker de culoare neagră pentru evidențierea textului pe orice tip de hârtie, inclusiv hârtie pentru fax, culori fluorescente, cu o bună transparență. Corp din plastic, vârf retezat de min. 5 m (formă cilindrică ǿ 15-16).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Ursu
Telefonul de contact
0(22)820221
Datele achizitiei
Data publicării
2 oct 2024, 10:25
Data ultimilor modificări
2 oct 2024, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
166,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1,67 MDL
Achizitii.md ID
21286522
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Durata contractului
28 oct 2024 10:31 - 31 dec 2024 12:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Marcher negru CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.docx
tenderNotice
-
2.10.24 12:09
duae.docx
Documentele la ofertă
-
2.10.24 12:09
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
2.10.24 12:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 28 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Preţul ofertei: 50,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări