Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21286403
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
531 773 MDL
Perioada clarificărilor:
2 oct 2024, 9:32 - 7 oct 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 oct 2024, 10:00 - 10 oct 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Sistem de securizare energetică (panouri fotovoltaice) a DSE mun. Hîncești
Informația despre anulare
Motivul anulării
Revizuirea documentației de atribuire
Data anulării
3 oct 2024, 9:06
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), 31 August 1989 nr.101 A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 oct 2024, 9:32
Data ultimilor modificări
3 oct 2024, 9:06
Achizitii.md ID
21286403
MTender ID
CPV
09300000-2 - Electricitate, încălzire, energie solară şi nucleară
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Sistem de securizare energetică (panouri fotovoltaice) a DSE mun. Hîncești
Buget: 531773.0 MDL
Anulată
Data:
2 oct 2024, 10:05
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Nu e corect a utiliza licitatia electroni la atribuirea unui contract pe prevede executie lucrari, multumim
Răspuns (2 oct 2024, 11:41):
Bună ziua autoritatea contractantă a atribuit tipul procedurii în conformitate cu art. 3 al legii 131/2015.
Data:
2 oct 2024, 12:12
Subiectul întrebării:
DS bunuri
Întrebare:
Rugam sa publicati DS aferenta tipului de lucrari. Dvs. ati publicati o achizitie de Lucrari, insa DS este de bunuri si servicii.
Răspuns (2 oct 2024, 13:31):
Autoritatea contractantă a aplicat o procedură de COP privind achiziționarea de bunuri ,, Sistem de securizare energetică (panouri fotovoltaice) a DSE mun. Hîncești, str. 31 august 1989 nr. 101 A,,, cu indicarea CPV-9300000-2 - Electricitate, încălzire, energie solară şi nucleară.
Astfel tinînd cont de art. 3 al legii 131/2015 care prevede realizarea achizițiilor mixte, prețul bunurilor depășește prețul lucrărilor, astfel s-a perfectat documentația de atribuire conform ord. MF 115/2021.
Data:
2 oct 2024, 12:22
Subiectul întrebării:
Bună ziua autoritatea contractantă a atribuit tipul procedurii în conformitate cu art. 3 al legii 131/2015.
Întrebare:
conform legii 131 art 3 Achiziții mixte -intrebarea era alta si anume: nu e corect a utiliza licitatia electronica la atribuirea unui contract ce prevede executie lucrari, va rugam sa renuntati la licitatie electronica, multumim
Răspuns (2 oct 2024, 13:40):
Conform procedurii am inițiat procedura de tip COP pentru bunuri care prevede doar licitație electronică.
Data:
2 oct 2024, 14:55
Subiectul întrebării:
Conform procedurii am inițiat procedura de tip COP pentru bunuri care prevede doar licitație electronică.
Întrebare:
Dumneavoastra intentionati sa atribuiti un contract privind executie lucrari, renuntati la licitatie electronica
Răspuns (2 oct 2024, 15:23):
Atribuirea unui contract de achiziții publice pentru bunuri și servicii prin cererea ofertelor de preţuri este precedată de licitația electronică, art. 31 HG 987/2018
Data:
2 oct 2024, 15:43
Subiectul întrebării:
HOTĂRÂRE Nr. 987 din 10-10-2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri
Întrebare:
Hotarirea respectiva este privind achizitie bunuri si servicii, Dumneavoastra intentionati a atribui un contract ce presupune executie LUCRARI
Răspuns (2 oct 2024, 16:20):
Acesta este un sistem de securizare energetică cu servicii de instalare.
Data:
2 oct 2024, 16:35
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Conform Legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice art 63, pct 1 (1) Licitaţia electronică reprezintă un proces repetitiv care implică mijloace electronice de prezentare, în ordine descrescătoare, a noilor preţuri şi a noilor valori referitoare la anumite elemente ale ofertelor, care intervin după o primă evaluare completă a ofertelor, permiţînd clasificarea lor în baza unor metode automate de evaluare.
Rugam AC sa ne informeze care sunt rezultatele primei evaluari complete ale ofertelor, de a fost nevoita sa demareze din nou procedura de licitatie publica si s-a fie nevoita sa aleaga desfasurarea licitatiei prin metoda electronica
Răspuns (3 oct 2024, 09:05):
Buna ziua, va fi revizuită documentația de atribuire cu republicarea procedurii, fara aplicarea licitației electronice. Procedura se anulează.
Data:
2 oct 2024, 16:36
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Care sunt pasii/solutiile ca AC sa reuseasca sa evalueze complet ofertele si s-a desemneze un agent economic drept cistigator, daca intervalul de timp dintre runde va fi de citeva minute?
Răspuns (3 oct 2024, 09:05):
Buna ziua, va fi revizuită documentația de atribuire cu republicarea procedurii, fară aplicarea licitației electronice. Procedura se anulează.
Data:
2 oct 2024, 16:36
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Conform Legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice art 63, (2) Autoritatea contractantă are dreptul de a utiliza licitaţia electronică în următoarele situaţii: a) ca o etapă finală a licitaţiei deschise, a licitaţiei restrînse, a negocierii cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare ori a cererii ofertelor de prețuri, înainte de atribuirea contractului de achiziţii publice şi numai dacă specificaţiile tehnice au fost definite cu precizie în caietul de sarcini; b) la reluarea competiţiei dintre operatorii economici care au semnat un acord-cadru; c) cu ocazia depunerii ofertelor ferme în vederea atribuirii unui contract de achiziţii publice prin utilizarea unui sistem dinamic de achiziţie. Solicitam ca AC sa se conformeze acestei prevederi, sau sa demonstreze ca a consumat toate aceste actiuni expres stipulate in lege si o alta cale deja nu mai exista decit licitatia electronica.
Răspuns (3 oct 2024, 09:05):
Buna ziua, va fi revizuită documentația de atribuire cu republicarea procedurii, fara aplicarea licitației electronice. Procedura se anulează.
Data:
2 oct 2024, 16:36
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Solicitam ca AC sa demonstreze ca se incadreaza in prevederile art 63, lit 6 sau sa modifice anuntul de participare/tipul desfasurarii licitatiei electronice ca fiind una abuziva si ilegala.
Răspuns (3 oct 2024, 09:05):
Buna ziua, va fi revizuită documentația de atribuire cu republicarea procedurii, fara aplicarea licitației electronice. Procedura se anulează.
Data:
2 oct 2024, 18:37
Subiectul întrebării:
Lucrari vs. bunuri
Întrebare:
Stimata AC. Atunci cand noi ca OE care participam in concurs ne bazam pe respectarea atat de catre noi, cat si de catre AC a principiilor transcriese in Legea 131/2015 incluisiv Articolul 7.al acesteia b) transparenţa achiziţiilor publice; c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici;i) proporţionalitate; j) recunoaştere reciprocă;
Si pornind, cel putin juridic de la aceste aspecte, atat Dvs. cat si noi intelegem foarte bine ca instalarea unui sistem fotovoltai reprezinta o executie de lucrare, iar conform Codului fiscal al RM, avem notiunea de Servicii stabilita la art. 5. pct. 17) Servicii – ..... lucrări de construcţii şi montaj, de reparaţie, de cercetări ştiinţifice, de construcţii experimentale şi alte lucrări.. Acelasi Cod fiscal la art. 105 prevede (4) Livrarea mărfurilor legată de livrarea serviciilor se consideră parte a livrării. Or expres Codul fiscal intepreteaza acesta activitate ca o livrare de lucrari. In acelas timp, dvs. ati publicat un Deviz, care este un deviz pentru lucrare. Deci a veni acum si face referinta la achizitii MIXTE e un pic departe de Adevar. Pentru ca noi daca luam orice lucrare de constructie executate cu materiale, costul materialelor vor depasi costul lucrarilor executate si in acest sens, ar fi necesar ca toate achizitiile de lucrari sa fie transformate in achizitie de bunuri. Plus, DS pentru bunuri prevede niste specifciatii, care in cazul dat ele nu se aplica. E un minim respect reciproc si nu e vorba ca putem sa nu putem utiliza. Noi intervenim cu propunerea sa fie modificat tipul achizitie (desigur asta inseama republicare) cu intocmirea documentelor necesare .Plus dvs. publicat pct. 5 din anunt Anexele din DS, dar unde e aceasta DS, de fapt ea nu e publicata.
Răspuns (3 oct 2024, 09:05):
Buna ziua, va fi revizuită documentația de atribuire cu republicarea procedurii, fara aplicarea licitației electronice. Procedura se anulează.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK