1
Perioada de actualizare
de la 02.10.2024 09:25
până la 27.10.2024 08:52
2
Propunerea ofertelor
de la 27.10.2024 08:52
până la 11.11.2024 08:52
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 843 300 MDL
Perioada clarificărilor: 2 oct 2024, 9:25 - 27 oct 2024, 8:52
Perioada de depunere a ofertelor: 27 oct 2024, 8:52 - 11 nov 2024, 8:52
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform temei de proiectare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
2 oct 2024, 8:47
Data ultimilor modificări
18 oct 2024, 13:03
Valoarea estimată (fără TVA)
4 843 300 MDL
Achizitii.md ID
21286391
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
29 nov 2024 09:25 - 2 iun 2025 09:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare privind construcția drumului de acces la podul peste râul Prut și construcția punctului de trecere a frontierei (PTF), amplasat în regiunea s. Zagarancea, r-ul Ungheni CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sigma VenMer

Preţul ofertei: 4 601 135 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 5 565 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” ocds-b3wdp1-MD-1727848088384 din 22.11.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1727848088384 din 11.11.2024, ce vizează achiziționarea ,,Serviciilor de proiectare privind construcția drumului de acces la podul peste râul Prut și construcția punctului de trecere a frontierei (PTF), amplasat în regiunea s. Zagarancea, r-ul Ungheni”, Vă comunicăm următoarele: Operatorul economic ,,Sigma VenMer” S.R.L – clasat pe locul întâi după preț, a propus oferta în valoare de 4 601 135,00 (patru milioane șase sute una mii una sută treizeci și cinci lei, 00 bani) lei fără TVA. În conformitate cu pct. 52 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări nr. 69 din 07.05.2021, oferta cuprinde următoarele formulare: 1. Propunerea tehnică; 2. Propunerea financiară; 3. DUAE; 4. Garanția pentru ofertă, după caz. Respectiv, în temeiul art. 69, alin 6), lit. (b) al Legii privind achizițiile publice nr. 131/2015: ,,Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care oferta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire”; în speță nu îndeplinește condițiile de formă aferente elaborării și prezentării acesteia. Menționăm că ofertantul Sigma VenMer S.R.L. a prezentat propunerea tehnică și financiară conform formularelor din Documentaţia standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii. Astfel, în propunerea financiară a operatorului economic nu s-a regăsit un calcul de preț estimativ pe compartimente, lucrări de proiectare drum, lucrări de proiectare PTF Zagarancea, proiectarea gropii de împrumut, studii topogeodezice, studii geologice, etc., volume solicitate conform Temei de proiectare. Totodată lipșeste un deviz centralizator, lipsește propunerea tehnică, ceea ce duce la situația în care nu se pot evalua tipul și volumele de lucrări ce se includ în realizarea proiectului de execuție. În aceeași ordine de idei, operatorul economic a prezentat un alt DUAE decât cel completat și încărcat de către autoritatea contractantă în documentele licitației: este indicată o altă autoritate contractantă, precum diferă și numărul licitației. Respectiv, conform pct 24 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări nr.69 din 07.05.2021 ,,prezentarea oricărui alt formular DUAE este temei de descalificare de la procedura de achiziție publică”. Fiind prezentat un alt DUAE, autoritatea contractantă nu a putut identifica nici experiența similară obiectului licitat a ofertantului, lipsind de asemenea și Anexa nr. 12 – Declarație privind experiența similară și Anexa nr. 13 – Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate. Ca motiv de respingere a ofertei ,,Sigma VenMer” S.R.L., autoritatea contractantă invocă și prevederile art. 69, alin 6), lit. (c) al Legii privind achizițiile publice nr. 131/2015: ,,Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care oferta financiară nu are un preț fixat”. Or, operatorul economic indică în propunerea financiară suma ofertei de 5 521 301 lei fără TVA, iar în Specificațiile de preț și în sistemul Mtender – 4 601 135,00 lei fără TVA. Prin urmare, grupul de lucru, în conformitate cu prevederile legale menționate supra, a decis respingerea ofertei operatorului economic Sigma VenMer S.R.L., ca fiind inacceptabilă. Operatorul economic FŞP „Universinj” SRL, al doilea ofertant după preț, care a propus oferta în valoare de 5 565 600,00 (cinci milioane cinci sute șaizeci și cinci mii șase sute lei, 00 bani) lei fără TVA și corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea a prezentat toate actele conform cerințelor solicitate în anunțul de participare. Totodată, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanția de bună execuție în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de proiectare privind construcția drumului de acces la podul peste râul Prut și construcția punctului de trecere a frontierei (PTF), amplasat în regiunea s. Zagarancea, r-ul Ungheni
Data:
16 oct 2024, 10:09
Subiectul întrebării:
Studiu de fezabilitate
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa anexati si Studiul de fezabilitate
Răspuns (18 oct 2024, 12:46):
Pe adresa: https://www.asd.md/achizitii-curente/servicii-de-proiectare-privind-constructia-drumului-de-acces-la-podul-peste-raul-prut-si-constructia-punctului-de-trecere-frontierei-ptf-amplasat-regiunea-s-zagarancea-r-ul-ungheni/ este publicat studiul de fesabilitate.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări