1
Perioada de actualizare
de la 30.09.2024 09:00
până la 14.10.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.10.2024 10:00
până la 22.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 640 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 sept 2024, 9:00 - 14 oct 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 oct 2024, 10:00 - 22 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 2 echipamente de stocare de date HPE 3PAR 8450
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
30 sept 2024, 8:53
Data ultimilor modificări
30 sept 2024, 9:00
Valoarea estimată (fără TVA)
640 000 MDL
Achizitii.md ID
21285228
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 nov 2024 08:00 - 30 ian 2026 08:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 2 echipamente de stocare de date HPE 3PAR 8450 CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
30.09.24 09:00
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
30.09.24 09:00
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
30.09.24 09:00
4.documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
30.09.24 09:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 780 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări