Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
26.09.2024 15:23
până la 06.10.2024 15:30
până la 06.10.2024 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la
06.10.2024 15:30
până la 13.10.2024 15:00
până la 13.10.2024 15:00
3
Licitaţie
de la
14.10.2024 15:00
până la 14.10.2024 15:14
până la 14.10.2024 15:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
610 510 MDL
Perioada clarificărilor:
26 sept 2024, 15:23 - 6 oct 2024, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor:
6 oct 2024, 15:30 - 13 oct 2024, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Euro-gard metalic
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str. Suceava 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2024, 15:23
Data ultimilor modificări
30 sept 2024, 7:42
Achizitii.md ID
21284264
MTender ID
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini nou.pdf
caiet de sarcini nou.pdf
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini nou.pdf
caiet de sarcini nou.pdf
ID: 669ef8b8-586a-4f8f-b837-40196b47fc10
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini nou corectat.pdf
caiet de sarcini nou corectat.pdf
ID: 669ef8b8-586a-4f8f-b837-40196b47fc10
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
27.09.24 08:19
anunt de participare nou.pdf
anunt de participare nou.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare nou.pdf
anunt de participare nou.pdf
ID: ace045ff-50b3-4b15-9e16-992f3940ffe9
Documentele la ofertă
-
anunt de participare nou corectat.pdf
anunt de participare nou corectat.pdf
ID: ace045ff-50b3-4b15-9e16-992f3940ffe9
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
29.09.24 08:31
anunt de participare nou.pdf
anunt de participare nou.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare nou.pdf
anunt de participare nou.pdf
ID: 28707dc4-bc1f-454b-a523-9dcec87597b0
Documentele la ofertă
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 28707dc4-bc1f-454b-a523-9dcec87597b0
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
29.09.24 08:33
caiet de sarcini nou.pdf
caiet de sarcini nou.pdf
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini nou.pdf
caiet de sarcini nou.pdf
ID: 576be933-8d9a-49da-af40-d2cc84e605eb
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 576be933-8d9a-49da-af40-d2cc84e605eb
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
29.09.24 08:34
Data:
26 sept 2024, 18:30
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Înțeleg pe deplin preocupările legate de termenul de livrare. Având în vedere desfășurarea licitației pe 13.10.2024 și timpul necesar pentru înregistrarea la trezorerie, consider că o modificare a termenului este justificată.
Propunerea de a diviza livrările este o soluție viabilă. Astfel, putem livra jumătate din comandă până la 31.10.2024, iar restul până la 30.11.2024.
Răspuns (27 sept 2024, 08:14):
Termenul de livrare este modificat pînă la 15 noiembrie 2024 pentru livrarea cantității totale.
Data:
26 sept 2024, 18:40
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcina
Întrebare:
In caietul de sarcina publicat este notata suma de 610510,00 lei Inclusiv TVA, pe platforma, aceasta suma este fara TVA.
Răspuns (27 sept 2024, 08:16):
Este efectuată corecția a prețului estimativ în caietul de sarcini conform anunțului de participare. Valoarea estimată este de 610510.00 lei fără TVA.
Data:
27 sept 2024, 14:29
Subiectul întrebării:
Condiţiile prezentării ofertelor
Întrebare:
Articolul 65. Condiţiile prezentării ofertelor (4) Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă. Solicitam respectuos sa modificati Anuntul de participare conform legii 131/2015.
Răspuns (27 sept 2024, 16:39):
Toate informatiile solicitate se depun intr-un singur set, conform cerintelor impuse din pct.16 al anuntului de participate impreuna cu prezentatea ofertei
Data:
27 sept 2024, 16:44
Subiectul întrebării:
Deviz de cheltuieli
Întrebare:
„Deviz de cheltuieli”, ce fel de document este acesta pentru procedura de achizitie bunuri?
Răspuns (29 sept 2024, 08:37):
Corectat. Trebuie de prezentat anexa nr.22 (specificația tehnică) și nr. anexa nr.23 (specificația de preț) din documentația standard
Data:
30 sept 2024, 15:35
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
De ce solicitati Informatii despre ofertant daca solicitati DUAE (in el este specificat toata informatia despre ofertant), totodata, explicati ce fel de document este „Capacitatea economica si financiara”?
Răspuns (30 sept 2024, 16:38):
Autoritatea contractantă are obligația de a stabili criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici.
Referitor la ce fel de document este „Capacitatea economica si financiara” Vă rugăm să luați cunoștință cu Anexa nr.1 la Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 115 din 15.09.2021 Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri (pct. 30), care este plasat la documentele procedurii de achiziție.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK