Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21284219
1
Perioada de actualizare
de la
26.09.2024 15:08
până la 02.10.2024 09:51
până la 02.10.2024 09:51
2
Propunerea ofertelor
de la
02.10.2024 09:51
până la 15.10.2024 09:51
până la 15.10.2024 09:51
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 721 483,22 MDL
Perioada clarificărilor:
26 sept 2024, 15:08 - 2 oct 2024, 9:51
Perioada de depunere a ofertelor:
2 oct 2024, 9:51 - 15 oct 2024, 9:51
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrarilor de constructii a Centralei fotovoltaice din s.Susleni, r-nul Orhei pe terenul cu nr.cad.6469106002
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3548, MOLDOVA, Orhei, s.Susleni, satul Susleni raionul Orhei
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2024, 15:08
Data ultimilor modificări
30 sept 2024, 9:51
Achizitii.md ID
21284219
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare centrala foto.signed.pdf
anunt de participare centrala foto.signed.pdf
tenderNotice
-
26.09.24 15:08
centrala fotovoltaica formular nr.1.signed.pdf
centrala fotovoltaica formular nr.1.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-
26.09.24 15:08
centrala fotovoltaica din formular nr3.signed.pdf
centrala fotovoltaica din formular nr3.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-
26.09.24 15:08
centrala fotovoltaica din formular nr2.signed.pdf
centrala fotovoltaica din formular nr2.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-
26.09.24 15:08
caiet de sarcini centrala fotovoltaica.signed.pdf
caiet de sarcini centrala fotovoltaica.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-
26.09.24 15:08
proiect susleni rezistenta mecanica verificat (2).pdf
proiect susleni rezistenta mecanica verificat (2).pdf
Specificaţie tehnică
-
30.09.24 09:51
Data:
27 sept 2024, 18:16
Subiectul întrebării:
Corp de iluminat IZYL11
Întrebare:
Articolul 37 din Legea 131/2015 prevede la alin. 1 - Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite. Rugam sa oferiti descrierea acestui parametru
Răspuns (30 sept 2024, 09:58):
Autoritatea contractanta a publicat Proiectul de executie
Data:
27 sept 2024, 18:17
Subiectul întrebării:
Panou fotovoltaic JKM560N-72HL4 P=560W
Întrebare:
rugam sa se indice - se permite sau nu analog?
Răspuns (30 sept 2024, 09:59):
Conform Listei cu cantitatile de lucrari
Data:
27 sept 2024, 18:19
Subiectul întrebării:
Proiectul de executie
Întrebare:
rugam sa publicati proiectul de executie
Răspuns (30 sept 2024, 10:00):
Proiectul de executie a fost publicat
Data:
30 sept 2024, 14:08
Subiectul întrebării:
Panou fotovoltaic JKM560N-72HL4 P=560W
Întrebare:
Buna ziua. Stimata AC rugam sa se indice - se permite sau nu analog? Rog sa dati un raspuns la subiect. E interzis, conform legii de a face referinta la un produs exact daca nu e indicat si analog.
Răspuns (1 oct 2024, 08:46):
Bunurile specificate in Lista cu cantitatile de lucrari sunt in mod special prevazute conform modelelor stabilite sau echivalentul acestora.
Data:
1 oct 2024, 09:56
Subiectul întrebării:
Garantie de buna executie
Întrebare:
Conform legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice Articolul 68. Garanţia pentru ofertă şi garanţia de bună execuţie a contractului, (12) Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. În cazurile în care adaosul comercial este limitat prin act normativ, cuantumul garanției de bună execuție nu va depăși limita prevăzută de actul normativ respectiv. La caz adaosul comercial este limitat de actele normative: CP L.01.05-2012, CP L.01.01.-2012 , etc. -Norma (cota) beneficiului de deviz va constitui: 6%,Prin urmare garantia de buna executie nu poate depasi 6%, solicitam sa modificati cerinta respective
Răspuns (1 oct 2024, 19:28):
În conformitate cu art.nr.68 alin 12) din Legea nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice : Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. În cazurile în care adaosul comercial este limitat prin act normativ, cuantumul garanției de bună execuție nu va depăși limita prevăzută de actul normativ respectiv.
Data:
1 oct 2024, 10:33
Subiectul întrebării:
Certificate de calitate
Întrebare:
Conform anunt de participare anunt de participare centrala foto.signed.pdf pct. 16, subpuct 20,21 Certificat pentru panourile fotovoltaice, Certificat 10 ani de la producator (certificatele de conformitate trebuie sa fie in limba de stat), or certificatele de conformitate de la producatorii de panouri nu sunt in limba romana, deci dumneavoastra solicitati de la noi a traduce si a aviza aceste certificate la notar solicitati de la OE a suporta cheltuieli suplimentare pentru o oferta care ar putea sa nu aiba cistig de cauza, sau mai mult nici sa nu fie deschisa si luata in considerare .
Conform Legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice Articolul 15. Atribuţiile grupului de lucru
(1) e) asigură participarea largă a operatorilor economici la procedurile de achiziţie publică;
(2) Autoritatea contractantă, prin intermediul grupului de lucru sau, după caz, al specialistului certificat în domeniul achizițiilor publice, este obligată:
a) să asigure eficienţa achiziţiilor publice;
b) să asigure obiectivitatea şi imparţialitatea în cadrul procedurilor de achiziţie publică;
Potrivit MINISTERUL FINANȚELOR ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor, publice de lucrări Secţiunea a 3-a Pregătirea/Elaborarea ofertelor 51. Operatorul economic interesat de a participa la procedura de achiziție publică este obligat să depună până la expirarea termenului-limită stabilit de către autoritatea contractantă, o cerere de participare, în cazul aplicării prevederilor art. 33 alin. (7) și alin. (11) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice. În celelalte cazuri, aceasta se depune odată cu oferta. 52. Oferta cuprinde următoarele formulare: 1) Propunerea tehnică; 2) Propunerea financiară; 3) DUAE; 4) Garanția pentru ofertă, după caz, nu consideratie ca ar fi sufficient/facil o declaratie pe proprie raspundere privind conformitatea produsului la etapa de depunere a ofertei?
Răspuns (1 oct 2024, 19:30):
În conformitate cu prevederile art.17 alin.(4), art.20 alin. (8), art.69 alin.(3) și art.70 alin.(3), din Legea privind achiziţiile publice nr. 131 din 03.07.2015, grupul de lucru pentru achiziții al Primariei satului Susleni solicită suplimentări, clarificări/complimentări a informațiilor și documentelor prezentate, ca urmare a examinării documentației de atribuire, conform pct. 20,21 din Anunțul de participare plasat în cadrul procedurii în SIA RSAP, solicităm ca certificatele să fie prezentate în limba de stat.
Oferta va fi insoțită de o Garantia pentru oferta conform Anexei nr.9 din Documentatia Standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări
Data:
1 oct 2024, 10:35
Subiectul întrebării:
Lista cantitati de lucrari
Întrebare:
Pentru a efectua o oferta cit mai corecta va rugam sa anexati F1 desfasurata a caietului de sarcini cu normele de resurse a pozitiilor
Răspuns (1 oct 2024, 19:31):
Devizele de cheltuieli sunt elaborate conform cerințelor CPL 01-01-2012 ”Instrucțiuni privind întocmirea devizelor pentru lucrări de construcție-montaj prin metoda de resurse” și Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr.1570/2002 ”Cu privire la măsurile urgente de trecere la baza nouă de deviz în construcții”. Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări- informatia o gasiti in SIA RSAP
Data:
1 oct 2024, 10:37
Subiectul întrebării:
Lista cantitati de lucrari
Întrebare:
Cerinta/ solicitarea privind F1 desfasurata vine din anex 23 a documentatiei standart si din art 37 a legii 131
Răspuns (1 oct 2024, 19:32):
Lista cu cantitatile de lucrari a Documentatiei de deviz a primit Aviz de validare a devizelor de cheltuieli pentru initierea procedurii de achizitii publice conform Proiectului ,, Instalarea sistemelor de producere și furnizare a energiei electrice, folosind resurse regenerabile în satul Susleni, raionul Orhei”
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK