1
Perioada de actualizare
de la 26.09.2024 09:08
până la 07.10.2024 12:00
au rămas 9 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 07.10.2024 12:00
până la 17.10.2024 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 239 828,52 MDL
Perioada clarificărilor: 26 sept 2024, 9:08 - 7 oct 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 oct 2024, 12:00 - 17 oct 2024, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Achiziționarea centralizată a materialelor de sutură SUPLIMENTAR conform necesităților IMSP - beneficiari pentru anul 2025

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2024, 9:08
Data ultimilor modificări
26 sept 2024, 16:39
Achizitii.md ID
21283744
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
contract nou.docx
Documentele la ofertă
-
26.09.24 09:08
formularele 26.09.2024 sutură suplim.xlsx
Documentele la ofertă
-
26.09.24 09:08
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
26.09.24 09:08
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
26.09.24 09:08
lista de distribuție 26.09.2024 sutura suplimentar.xlsx
Documentele la ofertă
-
26.09.24 09:08
Data:
26 sept 2024, 16:39
Subiectul întrebării:
Anunt de participare. Termeni de livrare
Întrebare:
Sint loturi, unde cantitea solicitata este 12 suturi (1 cutie) sau 24 sutiri (2 cutii).... Termeni de livrare, NOTA nr.5 spune ca "În cazul în care valoarea totală a contractului, inclusiv TVA, nu depășește 10 mii lei moldovenești, livrarea se va realiza în 1 sau 2 tranșe....". Spre exemplu, daca un OE va cistiga urmatoare LOTURI #4 (1 cutie); #5 (1 cutie); #26 (2 cutii); #29 (1 cutie); #30 (1 cutie); #31 (2 cutii); #32 (2 cutii); #33 (1 cutie), care cumulativ se fac 11070 lei fara TVA si evident ca acest caz se cade sub cunditia ca marfa trebuie sa fie livrata "În baza tranșelor 60% si "În baza bonurilor de comandă 40%". Atunci in acest caz, cum se va realiza livrare in transe conform NOTA nr.6, care spune ca "Furnizorul va lua în considerare divizarea suturii per cutie, astfel încât să fie livrate doar ambalaje secundare integrale (nu se admite livrarea per blister, comprimat, capsulă etc.), fiind totodată respectat cuantumul minim indicat în tabelul de mai sus;"? In genere, puntru orcie licitatie cu sutura, contie de livrare trebuie sa fie 100% pentru orice LOT, unde cantitate suturii este mai putin decit 10 cutii (sau 120 suturi), puntru ca majoritatea producatorilor nu tin stoc pentru material de sutura si pentru a produce o anumita cantitatea de sutura ei aplica comanda minima spre comanda, care in medie constituie 120 suturi (sau 10 cutii).Tot asa, informativ, va aducem la cunostinta produatori de sutura in genere nu mentin stocuri si la toti producatori (din Europa, din China, Turcia si India si alte tari), timp medie de producere a suturii variaza intre 60-90 de zile.
Data:
27 sept 2024, 10:49
Subiectul întrebării:
Lot nr. 60 POLYDIOXANONA USP 0, ac 48 mm
Întrebare:
Buna ziua. In denumirea lotului este indicat USP 0. In specificatie tehnica USP 1 (3,5 Metric). Corectati va rog care este din ele corecta.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.