Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21283302
1
Perioada de actualizare
de la
25.09.2024 14:09
până la 30.09.2024 12:30
până la 30.09.2024 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la
30.09.2024 12:30
până la 08.10.2024 08:00
până la 08.10.2024 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 333 248 MDL
Perioada clarificărilor:
25 sept 2024, 14:09 - 30 sept 2024, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor:
30 sept 2024, 12:30 - 8 oct 2024, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparatia str. A.Barbu (sector str. Victoria-str. Chicago) or. Stăuceni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, Alexei Mateevici
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2024, 14:09
Data ultimilor modificări
26 sept 2024, 9:52
Achizitii.md ID
21283302
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparatia str. A.Barbu (sector str. Victoria-str. Chicago) or. Stăuceni
Buget: 1333248.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari.signed (2).pdf
anunt_de_participare_lucrari.signed (2).pdf
tenderNotice
-
25.09.24 14:09
Data:
26 sept 2024, 09:52
Subiectul întrebării:
buna ziua
Întrebare:
atasati va rog caietul de sarcini
Răspuns (26 sept 2024, 09:53):
Buna ziua! Studiati atent documentatia standard si acolo gasiti si lista cu cantitatile de lucrari
Data:
27 sept 2024, 08:46
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
lista de lucrari trebuie sa fie aparte incarcat in caietul de sarcini, dar nu sa cautam prin documentatie
Răspuns (27 sept 2024, 09:00):
Buna ziua! conform pct 25 a HG nr 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind
achizițiile publice de lucrări - Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire, in conformitate cu art. 50 al Legii 131/2015, si conform pct 2 subct.23 al ordinului MF nr 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări-Caiet de sarcini. Formularul de deviz nr.1 – lista cu cantitățile de lucrări (anexa nr. 23) este parte a documentatiei standard
Data:
27 sept 2024, 08:47
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
dar de ce in asa caz nu puneti inpreuna si DUAE si anunt de participare in documentatia standart ?
Răspuns (27 sept 2024, 09:10):
Buna ziua! DUAE conform art. 20 al Legii 131/2015 este o declaraţie pe proprie răspundere actualizată si nu este parte componenta a documentatiei standard si conform art. 29 al Legii 131/2015 anuntul de participare reprezinta publicitatea si transparenta procedurii de achizitie. In cazul in care au fost publicate actele ce tin de procedura de achizitie urmeza sa fie studiate, mentionam ca in documentatia standard sunt descrise si documentele obligatorii care trebuie sa insoteasca oferta depusa. Va doresc succes si multumim pentru interes
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK