1
Perioada de actualizare
de la 25.09.2024 13:15
până la 06.10.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.10.2024 10:00
până la 17.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 565 145 MDL
Perioada clarificărilor: 25 sept 2024, 13:15 - 6 oct 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 oct 2024, 10:00 - 17 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a casei scărilor în incinta edificiului CMF-7 a IMSP AMT Centru -Conform listei cantităților de lucrări prevăzute în caietul de sarcini.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Turcanu
Telefonul de contact
022275121
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2024, 13:08
Data ultimilor modificări
25 sept 2024, 13:15
Valoarea estimată (fără TVA)
565 145 MDL
Achizitii.md ID
21283295
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Durata contractului
19 oct 2024 13:13 - 31 dec 2024 13:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a casei scărilor în incinta edificiului CMF-7 a IMSP AMT Centru . CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
duae (3).pdf duae (3).pdf
Documentele la ofertă
-
25.09.24 13:15
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
-
25.09.24 13:15
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 452 636,61 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Camonir

Preţul ofertei: 483 980,65 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări