1
Perioada de actualizare
de la 25.09.2024 07:59
până la 26.09.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.09.2024 14:00
până la 29.09.2024 14:00
au rămas 17 ore
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 299 700 MDL
Perioada clarificărilor: 25 sept 2024, 7:59 - 26 sept 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 sept 2024, 14:00 - 29 sept 2024, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicați oferta
Achiziția de Microfoane şi seturi de portavoce pentru instituțiile din subordinea Directiei Cultură a Primariei Mun.Chisinau
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Popa
Telefonul de contact
022242278
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2024, 7:57
Data ultimilor modificări
25 sept 2024, 14:00
Valoarea estimată (fără TVA)
299 700 MDL
Achizitii.md ID
21282939
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Durata contractului
1 oct 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziția de Microfoane şi seturi de portavoce pentru instituțiile din subordinea Directiei Cultură a Primariei Mun.Chisinau CPV: 32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Cantitatea: 25.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.pdf duae_ro_0.pdf
Documentele la ofertă
-
25.09.24 07:59
Achiziția de Microfoane şi seturi de portavoce pentru instituțiile din subordinea Directiei Cultură a Primariei Mun.Chisinau
Data:
25 sept 2024, 13:12
Subiectul întrebării:
CEREM MODIFICAREA ANUNTULUI
Întrebare:
Buna ziua. Nu este voie sa indicati direct Brand0ul. Aceastea - trebuie excluse. Plu - in Specificatii tehnice - iarasi - nu este voie sa se indice direct produsul. In schimb - aveti voie sa dati marje Variabile - care sa ofere posibilitate sa se Ofere - mai multe tipuri de produse.. Oare credeti ca Allen & Heath si/sau Sennheiser,Thon - sint unice in Lume? Sint multe alte Branduri - care Produc sisteme de mixaj sau wireless.. si in multe cazuri - mult mai calitative. Prin indicarea directa a Brandului dar si a Parametrilor tehnici - avantajati doar un singur vinzator. La baza organizarii concursului de Achizitie Publica -NU ar trebui sa fie o singura Oferta ! Va rugam mult - Modificati asa - ca sa se poata oferi si alte Branduri. La fel si conditia privitor la termenul de livrare 2 zile ??? Serios ??? Sintem siguri - ca aceste produse - nu le are nici un furnizor din Moldova in stoc (Asta se poate de verificat foarte usor...prin citeva sunete). In mod Normal - comenzile din Depozitele Producatorilor din Europa - dureaza aproximativ minim 2 saptamini.. La ce bun se scrie Termen de Valabilitate a Contractului 30.12.24 ??? Se creaza impresia ca aceste produse deja sint cumparate de furnizor - si asteapta doar sa treaca o Licitatie "De FORMA" sau - Dupa Contract - printr-o declaratie-Explicatie se v-a lungi termenul de livrare - maxim pina la 30.12.2024 ??? Intelegem ca Specialistii au ales anumite Produse -din motiv de calitate si de cunoastere .. DAR - Aceasta e numai pentru ca nu sint destul de competenti oare sa mai invete a utiliza si alte Branduri ??? De ce se mai Organizeaza acest concurs DE FORMA - de ce sa nu cumparati DIRECT aceste produse .. Si sa nu se mai organizeze Circuri de acest Fel ??? Oricine ar fi deacord cu asta ... Credeti-ma ... Prin urmare - Oricine - are drept sa Contesteze Anuntul Achizitiei Publice - in Baza la documentatia atribuita .. Va rugam -sa modificati . Sau - "Clarificati" / "Argumentati" in caz ca nu am dreptate .. Multumesc.
Răspuns (26 sept 2024, 13:39):
Modificat , valabilitatea contractului este pentru a reuși de a înregistrat contractul și de a reuși sa achitam factura în baza unui contract valabil . Autoritatea contractanta nu cunoaște furnizorii pentru a verifica disponibilitatea produselor la depozite și termenul indicat este conform termenilor limitati si necesitaților . Produsele care sunt enumerate au fost alese pentru a fi compatibile cu cele care mai sunt în stoc .
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări