1
Perioada de actualizare
de la 24.09.2024 19:09
până la 01.10.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.10.2024 10:00
până la 08.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 125 719,27 MDL
Perioada clarificărilor: 24 sept 2024, 19:09 - 1 oct 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 oct 2024, 10:00 - 8 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații la Centrul de asistență socială ”Împreună” din cadrul Structurii Teritoriale de Asistență Socială Fălești, s. Ciolacu Nou, r-nul Fălești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 81
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
BAZILEVSCHI LARISA
Telefonul de contact
078825043
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2024, 18:30
Data ultimilor modificări
24 sept 2024, 19:09
Valoarea estimată (fără TVA)
125 719,27 MDL
Achizitii.md ID
21282932
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 81
Durata contractului
10 oct 2024 18:00 - 30 dec 2024 19:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații la Centrul de asistență socială ”Împreună” din cadrul Structurii Teritoriale de Asistență Socială Fălești, s. Ciolacu Nou, r-nul Fălești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt lucrari (cop).pdf anunt lucrari (cop).pdf
tenderNotice
anunt de participare
24.09.24 19:09
duae-lucrari.doc
Documentele la ofertă
duae-lucrari
24.09.24 19:09
doc-standard-lucrari.doc
Documentele la ofertă
doc-standard-lucrari
24.09.24 19:09
anunt-lucrari-_cop_.doc
tenderNotice
anunt de participare
24.09.24 19:09
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Casa-Construct

Preţul ofertei: 119 424,61 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic corespunde cerințelor din Documentația de Atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări