1
Perioada de actualizare
de la 24.09.2024 16:57
până la 04.10.2024 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 04.10.2024 10:30
până la 16.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 938 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 sept 2024, 16:57 - 4 oct 2024, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 4 oct 2024, 10:30 - 16 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

computere
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grisca Rodica
Telefonul de contact
255-664
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2024, 16:03
Data ultimilor modificări
25 sept 2024, 9:45
Valoarea estimată (fără TVA)
938 000 MDL
Achizitii.md ID
21282872
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Durata contractului
18 oct 2024 16:48 - 31 dec 2024 16:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Computere model standard CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Computere model avansat CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart tehnica de calcul.docx
Documentele la ofertă
Documentația standart
24.09.24 16:57
caiet de sarcini tehnica de calcul siar sap.docx
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
24.09.24 16:57
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
24.09.24 16:57
anunt participare tehnica de calcul.docx
tenderNotice
Anunț de participare
25.09.24 09:45
Documentele lotului
caiet de sarcini tehnica de calcul siar sap.docx
caiet de sarcini
24.09.24 16:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 965 025,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ASCENDA IT SRL

Preţul ofertei: 1 092 183,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Fors-Computer

Preţul ofertei: 1 364 120 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Computere
Data:
25 sept 2024, 09:15
Subiectul întrebării:
Termenii și condițiile de livrare solicitați: 30 de zile după semnarea contractului
Întrebare:
buna ziua, vă rugă, să revedeți termenul maxim de livrare solicitate de numai 30 de zile dupa semnarea contractului. Doar temrneul de procesare a comenzii la un producator este de circa 3-5 zile la care se adauga termenul de produce ce poate varia intree 15 si pana la 45 zile, la care se mai aduga partea de laogistica transportare si vamuire care depaseste 14 zile cu livrare AVIA, iar daca luam in considerare punctul 23. Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: cel mai mic preț, atunci un pret mic poate fi asigurat doar cu o logistica ieftina, adica Maritim sau Teren(Truck, Train) atunci livrare depaseste 60 de zile. In concluzie, nu stim dupa ce criterii v-ati condus, insa pentru cantitatea solicitate si cerintele minime de performanta, aceste 30 de zile, avantajeaza direct un ofertant ce dispune de aceste echipamente in stoc, ceea ce limiteaza libera concurenta si numarul potential de ofertanti. Va rugam insistent sa revizuite termenul de livrare pentru cel putin 70-90 de zile mai ales avand in vedere stipularea clara din punctul 13. Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2024, ceea ce insemna ca este o achizitie standart planificata din bugetul curent pentru anul 2024 si termen este suficient pentru procedurile de evaluare, contractare si indeplinire a obligatiunilor de catre furnizori.
Răspuns (25 sept 2024, 09:45):
Modificat
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări