1
Perioada de actualizare
de la 23.09.2024 13:11
până la 03.10.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.10.2024 10:00
până la 09.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 75 816 MDL
Perioada clarificărilor: 23 sept 2024, 13:11 - 3 oct 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 oct 2024, 10:00 - 9 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 2 - Lucrări de reparație a încăperilor de serviciu din incinta clădirii administrative a Serviciului Vamal (bir. Call Centru)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco nr.30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul Vamal
Telefonul de contact
+37322574130
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 sept 2024, 13:11
Valoarea estimată (fără TVA)
75 816 MDL
Achizitii.md ID
21281920
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chișinău
Durata contractului
10 oct 2024 03:00 - 20 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 2 - Lucrări de reparație a încăperilor de serviciu din incinta clădirii administrative a Serviciului Vamal (bir. Call Centru) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Specificaţie tehnică
-
23.09.24 13:11
ds_lucrari
Specificaţie tehnică
-
23.09.24 13:11
anunț de participare
Specificaţie tehnică
-
23.09.24 13:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Apis-Miele

Preţul ofertei: 75 137,39 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări