Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
20.09.2024 17:13
până la 30.09.2024 10:00
până la 30.09.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
30.09.2024 10:00
până la 07.10.2024 10:00
până la 07.10.2024 10:00
3
Licitaţie
08.10.2024 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
349 000 MDL
Perioada clarificărilor:
20 sept 2024, 17:13 - 30 sept 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 sept 2024, 10:00 - 7 oct 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Efectuarea auditului energetic la blocuri rezidentiale multietajate, cu elaborarea raportului de audit energetic și a tabelului totalizator, conform cerințelor caietului de sarcini, Anexei nr. 1, Anexei nr. 2, HG nr. 676/2020 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la auditorii energetici și auditul energetic, reglementărilor tehnice și legislative din domeniu.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo, 1, et.10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mircea Migherea
Telefonul de contact
022499444 ext.5
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2024, 17:13
Data ultimilor modificări
25 sept 2024, 10:19
Achizitii.md ID
21281408
MTender ID
CPV
71310000-4 - Servicii de consultanţă în domeniul ingineriei şi al construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de efectuare a auditurilor energetice. APC A 0120-0179 mun. Chișinău,str. Alba Iulia 206, 206/1
Buget: 84000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Servicii de efectuare a auditurilor energetice. APC A 0150-0254 mun. Chișinău,str. Romană, 4/1
Buget: 60000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Servicii de efectuare a auditurilor energetice. APC A 9603-0002 or. Vulcănești, str. Lenin, 89, 91
Buget: 27000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 4 - Servicii de efectuare a auditurilor energetice. APC A 0140-0002 mun. Chișinău, str. N.M. Spătarul, 11/4, 11/5, 11/6, 11/7, 11/9, 11/10, 11/11
Buget: 64000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.semnat.pdf
1. anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
20.09.24 17:13
2. caiet de sarcini audit energetic blocuri.semnat.pdf
2. caiet de sarcini audit energetic blocuri.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
20.09.24 17:13
Data:
25 sept 2024, 10:19
Subiectul întrebării:
Pret servicii
Întrebare:
Stimata AC, cine v-a facut estimarea pentru serviciile estimate de Dvs.? Va informam ca ati aprobat buget exagerat de mic (circa 300-400%) sub pretul real...va sugeram sa revizuiti bugetul achizitiei.
Răspuns (25 sept 2024, 11:20):
Bună ziua,
Vă informăm că valoarea estimată a achiziției s-a determinat reieșind din volumul/suprafața clădirilor pentru care necesită a fi efectuate auditurile energetice, numărul măsurilor ce urmează a fi proiectate, precum și în baza costurilor altor proiecte similare, efectuate anterior.
Data:
27 sept 2024, 23:07
Subiectul întrebării:
valoarea estimata
Întrebare:
Din acest motiv este repetata procedura? ca este un pret adecvat? Va siguram ca am facut consultatii cu persoane initiate, nimeni nu vrea sa piarda timp pentru asa lucrari complexe la asa conditii financiare si in asa termeni extrem de restrinsi...va recomandam sa revizuiti bugetul si termenii de prestare ca mai bine solicitati un termen mai real decat sa ajungeti sa organizati proceduri de atribuire repetate...
Răspuns (30 sept 2024, 08:40):
Bună ziua,
Valoarea estimată a achiziției s-a stabilit în conformitate cu bugetul alocat. Autoritatea contractantă își asumă riscurile aferente lansării unei proceduri de achiziție repetată.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK