1
Perioada de actualizare
de la 20.09.2024 12:38
până la 02.10.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.10.2024 11:00
până la 11.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 77 750 MDL
Perioada clarificărilor: 20 sept 2024, 12:38 - 2 oct 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 oct 2024, 11:00 - 11 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform documentației de proiect
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2024, 11:51
Data ultimilor modificări
26 sept 2024, 16:55
Valoarea estimată (fără TVA)
77 750 MDL
Achizitii.md ID
21281019
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 oct 2024 12:33 - 30 dec 2025 12:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de verificare a proiectului „Lucrări de reparație capitală a podului de șosea poziționat pe drumul public R19 R13-Cunicea-Camenca, km 5,841” CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract servicii.docx
Documentele la ofertă
-
20.09.24 12:38
duae verificare proiecte.doc
Documentele la ofertă
-
20.09.24 12:38
documentația standard bunuri servicii.docx
Documentele la ofertă
-
20.09.24 12:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VIAAB Engineering" S.R.L.

Preţul ofertei: 65 957,12 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds- ocds-b3wdp1-MD-1726822317879 din 18.10.2024, ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1726822317879, ce vizează achiziționarea Servicii de verificare a proiectelor de execuție conform loturilor, Vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic Î.S. ,,Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor” a propus prețul de 109 850,00 lei (o sută nouă mii opt sute cincizeci lei, 00 bani), fără TVA., cu corespunderea cerințelor înaintate pentru lotul Lotul I - Servicii de verificare a proiectului „Lucrări de de reparație a drumului G104 Ialoveni - Costești - Molești - M3, sectorul km 2,00-8,67 (sector de drum or.Ialoveni - s.Costești)”. Operatorul economic "VIAAB Engineering" S.R.L ” pentru Lotul nr. 2 - Servicii de verificare a proiectului „Lucrări de reparație a drumului M1 Frontiera cu România–Leușeni-Chișinău-Dubăsari-frontiera cu Ucraina, km 1,00 – 85,46,(Lotul III, km 39,00 – 61,75)”, a fost desemnat câștigător pentru suma fără TVA de 334 258,53 (trei sute trei zeci și patru mii două sute cincizeci și opt, 53) lei, la care se adaugă taxa pe valoarea adăugată în cuantum de 66 851,71 (șasezeci și șase mii opt sute cincizeci și unu, 71) lei. Operatorul economic "VIAAB Engineering" S.R.L ” pentru Lotul nr. 3 - Servicii de verificare a proiectului „Lucrări de reparație capitală a podului de șosea poziționat pe drumul public R19 R13-CuniceaCamenca, km 5,841”, )”, a fost desemnat câștigător pentru suma fără TVA de 65 957,12 (șasezeci și cinci mii nouă sute cincizeci și șapte, 12) lei, la care se adaugă taxa pe valoarea adăugată în cuantum de 13 191,42 (treisprezece mii o sută nouăzeci și unu, 42) lei. Operatorul economic "VIAAB Engineering" S.R.L ” pentru Lotul nr. 4 - Servicii de verificare a proiectului „Lucrări de reparație capitală a podului de șosea poziționat pe drumul public R22 Telenești-Ratuș-R6, km 11”, a fost desemnat câștigător pentru suma fără TVA de 96 892,68 (nouă zeci și șase mii nouă sute nouăzeci și doi, 68) lei, la care se adaugă taxa pe valoarea adăugată în cuantum de 19 378,54 (nouăsprezece mii trei sute șapte zeci și opt, 54) lei. Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor

Preţul ofertei: 69 850 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 72 765 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări