1
Perioada de actualizare
de la 19.09.2024 16:33
până la 30.09.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 30.09.2024 09:30
până la 10.10.2024 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 007,40 MDL
Perioada clarificărilor: 19 sept 2024, 16:33 - 30 sept 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 30 sept 2024, 9:30 - 10 oct 2024, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 6 Mueller Hinton Broth w/Lysed Horse Blood – citire automata
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
19 sept 2024, 16:18
Data ultimilor modificări
20 sept 2024, 8:47
Valoarea estimată (fără TVA)
3 007,40 MDL
Achizitii.md ID
21280653
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 6 Mueller Hinton Broth w/Lysed Horse Blood – citire automata CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
19.09.24 16:33
contract program national.docx
Documentele la ofertă
-
19.09.24 16:33
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
19.09.24 16:33
formularele-f4.1-si-f4.2-lp.xlsx
Documentele la ofertă
-
19.09.24 16:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Becor SRL

Preţul ofertei: 3 240 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări