1
Perioada de actualizare
de la 19.09.2024 15:43
până la 23.09.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.09.2024 15:00
până la 27.09.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 181 997,89 MDL
Perioada clarificărilor: 19 sept 2024, 15:43 - 23 sept 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 sept 2024, 15:00 - 27 sept 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 7 mai 2021)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Braga
Telefonul de contact
068482641
Datele achizitiei
Data publicării
19 sept 2024, 15:39
Data ultimilor modificări
19 sept 2024, 15:43
Valoarea estimată (fără TVA)
181 997,89 MDL
Achizitii.md ID
21280596
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Durata contractului
1 oct 2024 15:40 - 30 dec 2024 15:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de instalare a timplariei de lemn (uși ) din parterul clădirii AST cu 2 etaje, situate pe șos. Hîncești 64, mun. Chișinău (repetat) CPV: 45420000-7 - Lucrări de tâmplărie şi de dulgherie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexele si caietul de sarcini.docx
Documentele la ofertă
anexele si caietul de sarcini.docx
19.09.24 15:43
anunţ de participare repetat - uși. semnat.pdf anunţ de participare repetat - uși. semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunţ de participare repetat - uși. semnat.pdf
19.09.24 15:43
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
19.09.24 15:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VIKMAR INVEST SRL

Preţul ofertei: 180 928,68 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform, deciziei Grupului de lucru pentru achiziții publice este desemnat câștigător la procedura de achiziție nominalizată operatorul economic Vikmar Invest SRL oferta căruia corespunde tuturor cerințelor expuse în documentația de atribuire. Subsecvent, este de menționat că operatorii economici Apis-Miele SRL și Megatek Grup SRL, la etapa evaluării ofertelor, și-au păstrat statutul „În așteptare”, conform plasării pe SIA ”RSAP” (MTender), deoarece au propus oferte cu un preț mai mare, decât oferta operatorului economic desemnat câștigător.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Apis-Miele

Preţul ofertei: 181 383,31 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

MEGATEK GRUP

Preţul ofertei: 181 827,11 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări