1
Perioada de actualizare
de la 19.09.2024 11:55
până la 24.09.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.09.2024 10:00
până la 01.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 310 590 MDL
Perioada clarificărilor: 19 sept 2024, 11:55 - 24 sept 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 sept 2024, 10:00 - 1 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reabilitarea rețelelor exterioare de alimentare cu apă din s.Chetrosu rl.Anenii Noi
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6514, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Chetrosu (r-l Anenii Noi), str. Frunza 18
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Iamblea
Telefonul de contact
0-265-32-137; 068908339
Datele achizitiei
Data publicării
19 sept 2024, 11:43
Data ultimilor modificări
19 sept 2024, 11:55
Valoarea estimată (fără TVA)
1 310 590 MDL
Achizitii.md ID
21280332
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6514, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Chetrosu (r-l Anenii Noi), str. Frunza 18
Durata contractului
3 oct 2024 11:54 - 31 dec 2024 11:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reabilitarea rețelelor exterioare de alimentare cu apă din s.Chetrosu rl.Anenii Noi CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
19.09.24 11:55
anunț.pdf anunț.pdf
tenderNotice
Anunț
19.09.24 11:55
duae_.doc
Documentele la ofertă
-
19.09.24 11:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Demavend

Preţul ofertei: 911 229,31 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

New Future Tech

Preţul ofertei: 1 041 666,67 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Feraru-S S.A.

Preţul ofertei: 1 054 591,10 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Orizont

Preţul ofertei: 1 059 413,92 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări