Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21280012
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
609 807 MDL
Perioada clarificărilor:
19 sept 2024, 8:48 - 30 sept 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 sept 2024, 11:00 - 10 oct 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Extinderea sistemului de monitorizare și înregistrare a datelor video în Centrele multifuncționale și SÎT CCA, inclusiv a serviciilor de montare, reglare și conectare
Informația despre anulare
Motivul anulării
In temeiul prevederilor art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, se anulează procedura de atribuire a contractului privind achiziționarea extinderii sistemului de monitorizare și înregistrare a datelor video în Centrele multifuncționale și SÎT CCA, inclusiv servicii de montare, reglare și conectare.
În context, menționăm că, la data de 25.11.2024, a fost depusă contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor de către operatorul economic „Complexteh Com” SRL referitor la rezultatele procedurii de achiziție publică prin licitație deschisă nr. ocds-b3wdp1-MD-1726723068614 din data de 11.10.2024 cu privire la achiziţionarea extinderii sistemului de monitorizare și înregistrare a datelor video în Centrele multifuncționale și SÎT CCA, inclusiv a serviciilor de montare, reglare și conectare, rezultate care au fost expuse în Decizia de atribuire nr. 341 din 22.11.2024 și în scrisoarea de înștiințare, care a fost transmisă ofertanților în aceeași zi.
Ulterior, la data de 24.12.2024, a fost recepționată Decizia Nr. 03D-935-24 din 23.12.2024 emisă de Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor, prin care se menționează că „se respinge ca neîntemeiată contestația nr. 02/1073/24 din 25.11.2024, depusă de către „Complexteh Com” SRL, pe marginea rezultatelor procedurii de achiziție publică nr. MD-1726723068614””.
La momentul actual, autoritatea contractantă constată că există abateri de la prevederile legale care fac imposibilă încheierea și executarea contractului, or, conform prevederilor art. 31 alin. (6) și art. 74 alin. (5) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, sunt prevăzute termene pentru semnarea și executarea contractului (conform documentației de atribuire, bunurile urmau a fi livrate și serviciile aferente de montare, reglare și conectare urmau a fi prestate până la data de 27.12.2024 din data semnării Contractului, conform cerințelor tehnice și cantității specificate, însă, în perioada de timp rămasă până la finele anului de gestiune, autoritatea contractantă este în imposibilitatea respectării tuturor condițiilor stabilite în documentația de atribuire, astfel, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziții.
În context, menționăm că, la data de 25.11.2024, a fost depusă contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor de către operatorul economic „Complexteh Com” SRL referitor la rezultatele procedurii de achiziție publică prin licitație deschisă nr. ocds-b3wdp1-MD-1726723068614 din data de 11.10.2024 cu privire la achiziţionarea extinderii sistemului de monitorizare și înregistrare a datelor video în Centrele multifuncționale și SÎT CCA, inclusiv a serviciilor de montare, reglare și conectare, rezultate care au fost expuse în Decizia de atribuire nr. 341 din 22.11.2024 și în scrisoarea de înștiințare, care a fost transmisă ofertanților în aceeași zi.
Ulterior, la data de 24.12.2024, a fost recepționată Decizia Nr. 03D-935-24 din 23.12.2024 emisă de Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor, prin care se menționează că „se respinge ca neîntemeiată contestația nr. 02/1073/24 din 25.11.2024, depusă de către „Complexteh Com” SRL, pe marginea rezultatelor procedurii de achiziție publică nr. MD-1726723068614””.
La momentul actual, autoritatea contractantă constată că există abateri de la prevederile legale care fac imposibilă încheierea și executarea contractului, or, conform prevederilor art. 31 alin. (6) și art. 74 alin. (5) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, sunt prevăzute termene pentru semnarea și executarea contractului (conform documentației de atribuire, bunurile urmau a fi livrate și serviciile aferente de montare, reglare și conectare urmau a fi prestate până la data de 27.12.2024 din data semnării Contractului, conform cerințelor tehnice și cantității specificate, însă, în perioada de timp rămasă până la finele anului de gestiune, autoritatea contractantă este în imposibilitatea respectării tuturor condițiilor stabilite în documentația de atribuire, astfel, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziții.
Data anulării
26 dec 2024, 13:37
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 sept 2024, 8:48
Data ultimilor modificări
26 dec 2024, 13:37
Achizitii.md ID
21280012
MTender ID
CPV
32320000-2 - Echipament audiovizual şi de televiziune
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK