1
Perioada de actualizare
de la 18.09.2024 10:32
până la 03.10.2024 10:30
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 03.10.2024 10:30
până la 24.10.2024 10:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 7 066 667 MDL
Perioada clarificărilor: 18 sept 2024, 10:32 - 3 oct 2024, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 3 oct 2024, 10:30 - 24 oct 2024, 10:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Lucrări de montare și dare în exploatare a două linii electrice în cablu 10kV conform „Proiectului de execuție a rețelelor electrice exterioare două LEC - 10kV la realimientarea cu energie electrică a PD-44 Aeroportul Internațional Chișinău (LUKK)”

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Dacia, 80/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Oala
Telefonul de contact
068011113
Datele achizitiei
Data publicării
18 sept 2024, 10:32
Data ultimilor modificări
24 sept 2024, 8:44
Achizitii.md ID
21279521
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
proiect de execuție.pdf proiect de execuție.pdf
Documentele la ofertă
-
18.09.24 10:32
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
18.09.24 10:32
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
18.09.24 10:32
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
-
18.09.24 10:32
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
18.09.24 10:44
proiect de executie 10 kv.pdf proiect de executie 10 kv.pdf
Documentele la ofertă
-
19.09.24 10:54
Data:
19 sept 2024, 08:41
Subiectul întrebării:
Solicitam anexarea proiectului de executie
Întrebare:
Solicitam anexarea proiectului de executie in baza caruia s-a eleborat caietul de sarcini in format electronic.
Răspuns (19 sept 2024, 10:54):
Buna ziua. Proiect de execurie atasat.
Data:
23 sept 2024, 10:44
Subiectul întrebării:
Autorizatie ANRE
Întrebare:
Vă rugăm să indicați ce se dorește prin această autorizație, să fie pe persoane s-au companie?
Răspuns (23 sept 2024, 13:21):
Buna ziua, Autorizația ANRE se solicită pentru personalul ce nemijlocit va fi implicat în executarea contractului prin care se atestă competența profesională a electricianului autorizat și îi acordă dreptul de a executa instalațiile electrice, precum și dreptul de a întocmi documentația aferentă lucrărilor executate
Data:
23 sept 2024, 13:11
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini desfasurat
Întrebare:
Solicitam anexarea caietului de sarcini desfasurat F1B
Răspuns (24 sept 2024, 08:45):
Deviz desfășurat încărcat.
Data:
23 sept 2024, 19:53
Subiectul întrebării:
Licență s-au autorizație de funcționare.....
Întrebare:
Vă rugăm să indicați ce se dorește a obține la această cerință, în condițiile în care legislația a fost modificată, iar agenții economici sunt liberi de a executa lucrări fără licență s-au autorizație de funcționare?
Răspuns (24 sept 2024, 08:38):
Buna dimineața, se va considera și Avizul Agenției de Supraveghere Tehnică (Anexa nr.22 la documentația standard)
Data:
24 sept 2024, 16:28
Subiectul întrebării:
Clarificare - Criterii de eligibilitate punctul 11
Întrebare:
Buna ziua, solicitam excluderea punctului 11 din criteriile de eligibilitatea a operatorilor economici caci prin punctul dat nu se respecta principiul proporționalității. Cum procedează operatorii economici care dispun de experiență similara în executarea de astfel de lucrări dar nu dispun de certificatele date.
Răspuns (25 sept 2024, 08:29):
Bună dimineața, cu referire la solicitarea Dvs mennționăm următoarele: Principiul proporționalității este definit de legiuitor ca fiind acel ce “asigura corelaţia între obiectul, natura, valoarea şi complexitatea contractului de achiziţie publică şi cerinţele solicitate a fi îndeplinite în contextul aplicării procedurii de atribuire” Standardele ISO asigură ca serviciile și produsele sunt: de înaltă calitate, sigure, fiabile. Pentru mediul de afaceri, acestea reprezintă instrumente strategice care reduc costurile prin diminuarea erorilor, riscurilor, pierderilor și sporirea productivițății. Noi am solicitat Standarde care au tangență nemijlocită cu obiectul achiziției sau: ISO 9001 - sistemul de management al calității; ISO14001 - sistemul e management de mediu; ISO 45001- sistemul de management al sănătății și securității în muncă; ISO 50001 - Managementul energiei. La întrebarea ce poate să facă o companie care are experineță dar nu este certificată? Una din soluții ar fi asocierea cu o companie certificată.
Data:
26 sept 2024, 15:16
Subiectul întrebării:
Mansoanele si adaptor pentru cablu
Întrebare:
Buna ziua, in caietul de sarcini pp.33. Mansoane terminale termoretractabile, 35. Mansoane de interconexiune termoretractabile, 37. Adaptor pentru cablu cu secțiunea de 240mm2 nu este indicat „pret furnizor” puteti sa clarificati de cine sunt livrate materialele acestea - beneficiar sau antreprenor?
Răspuns (26 sept 2024, 17:13):
Antreprenorul va asigura bunuriel conform cerintelor din caietul de sarcini.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.