1
Perioada de actualizare
de la 17.09.2024 16:56
până la 23.09.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.09.2024 09:00
până la 30.09.2024 09:00
3
Licitaţie
01.10.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 450 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 sept 2024, 16:56 - 23 sept 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 sept 2024, 9:00 - 30 sept 2024, 9:00
Începutul licitației: 1 oct 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform specificațiilor din caietul de sarcini – Anexa nr. 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Bradu
Telefonul de contact
022 259-648
Datele achizitiei
Data publicării
17 sept 2024, 12:09
Data ultimilor modificări
17 sept 2024, 16:56
Valoarea estimată (fără TVA)
450 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 500 MDL
Achizitii.md ID
21279130
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
7 oct 2024 16:55 - 31 dec 2024 16:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de upgrade și mentenanță a sistemelor Mini Linck CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
17.09.24 16:56
duae.doc
Documentele la ofertă
-
17.09.24 16:56
anexa nr. 1 caiet de sarcini.pdf anexa nr. 1 caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
17.09.24 16:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

KerasNet

Preţul ofertei: 446 400 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări