Achiziţie publică
21279060
Achiziționarea materialelor de uz gospodăresc și rechizite de birou
1
Perioada de actualizare
2
Propunerea ofertelor
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
9 759 MDL
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7301, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, Trandafirilor nr.2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
17 sept 2024, 11:26
Valoarea estimată (fără TVA)
9 759 MDL
Achizitii.md ID
21279060
MTender ID
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7301, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, Trandafirilor nr.2
Durata contractului
7 aug 2024 11:25 - 31 aug 2024 11:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea materialelor de uz gospodăresc și rechizite de birou
CPV: 39220000-0 - Echipament de bucătărie, articole de menaj şi de uz casnic şi articole de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător. După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
ÎI ALEGRO-ZLATI
Preţul ofertei:
9 759 MDL
Statut:
Învingător
-
17.09.24 11:26
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK