1
Perioada de actualizare
de la 16.09.2024 09:02
până la 26.09.2024 12:00
au rămas 6 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 26.09.2024 12:00
până la 07.10.2024 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 666 670 MDL
Perioada clarificărilor: 16 sept 2024, 9:02 - 26 sept 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 sept 2024, 12:00 - 7 oct 2024, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de digitizare a arhivei (scanarea dosarelor în baza de date existente)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Colodroțchi
Telefonul de contact
079442988
Datele achizitiei
Data publicării
16 sept 2024, 8:57
Data ultimilor modificări
18 sept 2024, 10:38
Valoarea estimată (fără TVA)
1 666 670 MDL
Achizitii.md ID
21278101
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Durata contractului
9 oct 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de digitizare a arhivei (scanarea dosarelor în baza de date existente) CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 12500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
-
16.09.24 09:02
declaratie.pdf declaratie.pdf
Documentele la ofertă
-
16.09.24 09:02
caiet_sarcini_modificat.semnat.pdf caiet_sarcini_modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
18.09.24 10:38
duae (9).doc
Documentele la ofertă
-
18.09.24 10:38
anunt_participare.semnat (8).pdf anunt_participare.semnat (8).pdf
Documentele la ofertă
-
18.09.24 10:38
Servicii de digitizare a arhivei (scanarea dosarelor în baza de date existente)
Data:
17 sept 2024, 14:29
Subiectul întrebării:
Soft specializat
Întrebare:
IN documentatie scrieti ca documentele for si scanate si salvate in softul deja existent, i acelas timp in cerinte descrieti o multime de cimpuri si conditii care logic sunt deja in acel soft. Intrebarea: 1. este pentru ce aceste cerinte si solicitari daca softul deja exista. 2. Cerintele fata de Participanti este total neconcurentiala- prin faptul ca puneti ca cerinte contracte similare de asa sume pe teritoriul Moldovei - cu ce o companie nou formata care are dotari si persoane cu experiente similare nu poate executa mai bine decit compania care intentioneaza sa semneze acest contract( care de fapt si va dat cifrele din contracte similare) , cu ce aceste sume , contracte influienteaza calitatea serviciilor, doar pentru aceasta sunt garantii, declaratii..... VAdit este o licitatie pentru cineva concret
Răspuns (18 sept 2024, 09:35):
Buna ziua, 1. Softul deja există, dar la această etapă se dorește dezvoltarea acestuia, inclusiv digitizarea dosarelor. 2. În conformitate cu prevederile Legii nr.131 din 03.07.2015 Art. 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională, autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, experiență similară. 3. Ofertantul trebuie să aibă experiență în Moldova, cuvîntul ”Moldova” va fi exclus prin modificarea Anunțului de participare.
Subiectul întrebării
Întrebare
Clarificări