Servicii de digitizare a arhivei (scanarea dosarelor în baza de date existente)
până la 26.09.2024 12:00
până la 07.10.2024 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
caiet_sarcini_modificat.semnat.pdf
caiet_sarcini_modificat.semnat.pdf
ID: 0153bf46-f367-4638-bd63-373c6e781351
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 0153bf46-f367-4638-bd63-373c6e781351
Documentele la ofertă
-
duae (9).doc
ID: 346a2846-cf86-490d-bb01-3d68dd514af3
Documentele la ofertă
-
duae (9).doc
ID: 346a2846-cf86-490d-bb01-3d68dd514af3
Documentele la ofertă
-
anunt_participare.semnat (8).pdf
anunt_participare.semnat (8).pdf
ID: c0c05d0a-bff7-42a8-905d-aebdcce0d32d
Documentele la ofertă
-
anunt_participare (4).semnat.pdf
anunt_participare (4).semnat.pdf
ID: c0c05d0a-bff7-42a8-905d-aebdcce0d32d
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Tipo Direct