Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21277989
1
Perioada de actualizare
de la
15.09.2024 11:10
până la 25.09.2024 10:30
până la 25.09.2024 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la
25.09.2024 10:30
până la 18.10.2024 10:30
până la 18.10.2024 10:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 027 467 MDL
Perioada clarificărilor:
15 sept 2024, 11:10 - 25 sept 2024, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
25 sept 2024, 10:30 - 18 oct 2024, 10:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Согласно технического задания
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6116, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, с.Томай (АТО Гагаузия), улица Ленина
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 sept 2024, 11:10
Data ultimilor modificări
17 sept 2024, 8:20
Achizitii.md ID
21277989
MTender ID
CPV
45200000-9 - Полные или частичные строительные работы и публичные работы
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Установка водоотводных лотков и ремонт дорожного полотна, с. Томай, р-н Ч-Лунга
Buget: 2027467.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
приглашение на участие.pdf
приглашение на участие.pdf
tenderNotice
Приглашение на участие
15.09.24 11:10
декларация о коррупционных действиях.docx
riskProvisions
положения по управлению рисками и обязательств
15.09.24 11:10
2-1-1, 1а. часть 1. etapa i tomai.pdf
2-1-1, 1а. часть 1. etapa i tomai.pdf
Specificaţie tehnică
Технические спецификации
15.09.24 11:10
Data:
17 sept 2024, 08:20
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Vă rugăm să specificați în caiet de sarcini tipul și modelul de plăci. Pentru aceasta, contactați un specialist în supravegherea tehnică sau un elaborator al documentației de devize. Sau, în cel mai rău caz, specificați o fotografie a plăcilor cu parametrii acestora. De ce trebuie participantul să meargă să caute în primărie persoane care verifică plăcile - care pot fi plecate în concediu sau în spital sau in deplasare și așa mai departe. La fel se aplică și punctul referitor la vizitarea obiectivului, sau astfel încurajați turismul rural?
În plus, se poate întreba de ce este necesar să se prezinte "Certificatul SECURITATE ȘI SĂNĂTATE ÎN MUNCĂ" în etapa participării?
Răspuns (18 sept 2024, 09:57):
В формуларе были указаны все требования.
Пункт о посещении объекта применим, так как нам важно, чтобы ознакомились с рабочим участком и видели фронт работы.
Наличие такого сертификата подтверждает, что подрядчик соблюдает требования национальных и международных норм по охране труда.
Сертифицированные подрядчики управляют рисками, связанными с травмами, болезнями и несчастными случаями на рабочих местах. Это уменьшает вероятность возникновения опасных ситуаций.
Data:
17 sept 2024, 08:25
Subiectul întrebării:
Garantie de buna executie
Întrebare:
art. 68 alin (12) Legea 131 Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. În cazurile în care adaosul comercial este limitat prin act normativ, cuantumul garanției de bună execuție nu va depăși limita prevăzută de actul normativ respectiv. intrebare cum se raporteaza cerinta voastra cu faptul ca rentabilitatea la noi e reglamentata ca max.6%? Corectati max. ce puteti cere e 6%
Răspuns (18 sept 2024, 15:42):
В самое ближайшее время рассмотрим ваш вопрос и в случае возникновения несоответствия с законодательством внесем изменения. Спасибо за внимание.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK