1
Perioada de actualizare
de la 12.09.2024 15:07
până la 18.09.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.09.2024 10:00
până la 24.09.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 379 254 MDL
Perioada clarificărilor: 12 sept 2024, 15:07 - 18 sept 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 sept 2024, 10:00 - 24 sept 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea lucrărilor de schimbare a blocurilor de fereastra vechi cu blocuri noi din material PVC la et. 3 și 4, profil cu 5 camere, 3 sticle Low-e la clădirea administrativă nr.162 din bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, mun. Chișinău , în conformitate cu cerințele stipulate în caietul de sarcini și anunțul de participare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250319
Datele achizitiei
Data publicării
12 sept 2024, 15:07
Data ultimilor modificări
12 sept 2024, 16:08
Achizitii.md ID
21277164
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt de participare
12.09.24 15:07
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
- Caiet de sarcini
12.09.24 15:07
duae .doc
Documentele la ofertă
- DUAE
12.09.24 15:07
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
12.09.24 15:07
Data:
12 sept 2024, 16:08
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! In caietul de sarcini ati indicat, pozitia nr. 6 RpCJ06A ati indicat Reparatii de tencuieli in jurul tocurilor si pervazurilor...., lucrari de vopsitorii nu vor fi nevoie? Si pozitia nr.9 TsI50A7 aveti in vedere transportarea timplariei vechi la depozit?
Răspuns (13 sept 2024, 07:10):
Buna dimineata! Pozitia nr. 6 RpCJ06A este folosit în mod aplicativ si prevede nclusiv si vopsitul locului reparat. Pozitia nr.9 TsI50A7 este folosit în mod aplicativ si prevede transportarea tamplăriei vechi la depozit! Multumim! O zi reusita!
Data:
13 sept 2024, 15:27
Subiectul întrebării:
corectati caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Corectati va rog frumos caietul de sarcini , nu intelegem ce aveti in vedere aplicativ. Explicati mai detaliat ! Aici trebuie sa includeti si alte norme precum 1) aplicarea manuala a chitului 2)Grunduire 3) driscuire 4) vopsire, vopsitorii, etc Consideram ca caietul de sarcini este incomplet, sau este alcatuit neprofesional!
Răspuns (16 sept 2024, 08:08):
Buna dimineata !Stimate operator economic, întocmiti oferta Dvs în conformitate cu cerintele caietului de sarcini, fara includerea lucrarilor suplimentare: 1) aplicarea manuala a chitului 2)Grunduire 3) driscuire 4) vopsire, vopsitorii, etc. Multumim! O zi reusita!
Data:
14 sept 2024, 16:20
Subiectul întrebării:
Buna ziua. Caietul de sarcini
Întrebare:
Onorate AC! Dstra ati auzit despre HG care reglementeaza sfera achizitiilor publice? si anume in RM se intocmesc devizele de celtuieli prin metoda de resurse. Ceinseamna .... RpCJ06A este folosit în mod aplicativ si prevede nclusiv si vopsitul locului reparat....Astfel daca va uitati mai atent in devizul vostru desfasurat la poz RpCJ06A ce materiale o sa vedeti? o sa gasiti acolo vreo picatura de vopsea? si manopera pentru a aplica vopseaua care nu este? Haideti sa ne respectam reciproc, intocmiti caietul de sarcini corec cu includerea separata a tuturor lucrarilor pentru finisarea glafurilor. si anume prin indicarea resurselor necesare. Multumesc Anticipat!
Răspuns (16 sept 2024, 08:08):
Buna dimineata !Stimate operator economic, întocmiti oferta Dvs în conformitate cu cerintele caietului de sarcini, fara includerea lucrarilor suplimentare: 1) aplicarea manuala a chitului 2)Grunduire 3) driscuire 4) vopsire, vopsitorii, etc. Multumim! O zi reusita!
Data:
16 sept 2024, 11:04
Subiectul întrebării:
anuntul de participare punct 18
Întrebare:
In anuntul de participare este punctul 18. Va rugam sa clarificati acest punct. Din cate ne putem da seama, D-stra doriti ca ferestrele care exista la moment trebuie sa fie demontate si date in primire in baza unui act de primire -predare. Ce se intampla cand ferestrele nu pot fi demontate in intregime si ele necesita a fi distruse partial sau complet pentru a monta altele noi? Caci este probabilitatea foarte mare ca ele sa se deterioreze in timpul demontarii. La cladirile vechi este practic imposibil de demontat ferestrele astfel incat ele sa ramana intacte. Noi intelegem ca D-stra doriti sa le reutilizati dupa aceea in alta parte? Va multumim pentru raspuns!
Răspuns (16 sept 2024, 11:44):
Buna dimineata! Ferestrele care exista la moment trebuie sa fie demontate pe masura posibilității întregi, ceia ce nu este posibil , va fi deșeuri. Toate aceste lucrării vor fi supravegheate si coordonate cu responsabilii autorității contracte care vor fi la fața locului pe parcursul lucrărilor. Transportarea timplariei vechi va fi efectuată la depozitul din str. Bucuriei 18A, transmise in baza unui act de primire -predare. Multumim. O zi reusita!
Data:
18 sept 2024, 09:19
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua! Garantia bancara se poate de facut si: Scrisoare de garantie bancara sau doar transfer bancar?
Răspuns (18 sept 2024, 09:32):
Buna dimineata! În conformitate cu anuntul de participare pct. 16, sub. 5Garanție bancară pentru ofertă, în cuantum de 2%. Garanția реntru ofertă рrin transfer la contul autoritații contractante, соnfоrm următоаrеlоr date bаnсаrе: DIR GEN ADM CLAD GUVER RM MD-2012, mun.Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale, nr.1 IBAN: D12TRPCAA518410А00604АА IDNO: 1006601001045 Ministerul Finanțеlоr - Trezoreria de Stat Cod Ваnсаr TREZMD2X conformita prin cerinta la pct.17 Garanția pentru ofertă, în cuantumul: 2% din valoarea ofertei fără TVA, transfer pe contul Beneficiarului. Multumim. O zi reusită
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.