1
Perioada de actualizare
de la 05.09.2024 17:20
până la 16.09.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.09.2024 15:00
până la 27.09.2024 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 sept 2024, 17:20 - 16 sept 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 sept 2024, 15:00 - 27 sept 2024, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrărilor de reparații interioare încăperi de serviciu (Blocul nr.1 Clădirea A și B) din cadrul Marelui Stat Major al Armatei Naționale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Turanin
Telefonul de contact
078681682
Datele achizitiei
Data publicării
5 sept 2024, 17:14
Data ultimilor modificări
9 sept 2024, 19:42
Valoarea estimată (fără TVA)
3 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21274647
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
14 oct 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrărilor de reparații interioare încăperi de serviciu (Blocul nr.1 Clădirea A și B) din cadrul Marelui Stat Major al Armatei Naționale CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
5.09.24 17:20
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
5.09.24 17:20
lista de lucrări etajul 4 mstm reparatie capitala actualizat.doc
billOfQuantity
-
9.09.24 19:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEGATEK GRUP

Preţul ofertei: 2 273 892,06 MDL
Statut: Învingător
Motivul: S-a conformat cerințelor de participare la procedură
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MAGDA SRL

Preţul ofertei: 2 738 045,07 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

S.R.L 'VIC DAR COM'

Preţul ofertei: 2 795 145,65 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SRL Frabo Grup

Preţul ofertei: 2 950 576 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 2 999 999,12 MDL
Statut: în aşteptare
6
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 3 056 200,35 MDL
Statut: în aşteptare
7
Denumirea participantului:

VSN CONS SRL

Preţul ofertei: 3 144 240,28 MDL
Statut: în aşteptare
8
Denumirea participantului:

Adrika

Preţul ofertei: 3 687 679 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări