1
Perioada de actualizare
de la 04.09.2024 15:12
până la 10.09.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.09.2024 10:00
până la 19.09.2024 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 189 600 MDL
Perioada clarificărilor: 4 sept 2024, 15:12 - 10 sept 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 sept 2024, 10:00 - 19 sept 2024, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform formularului de deviz nr. 1 - Lista cu cantitățile de lucrări din Documentația standard - Lotul nr. 2 - Lucrări de instalare a sistemelor de semnalizare a incendiului la SAMU Telenești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ivan Moroi
Telefonul de contact
067402083
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 sept 2024, 13:49
Valoarea estimată (fără TVA)
189 600 MDL
Achizitii.md ID
21274165
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Durata contractului
25 sept 2024 15:09 - 31 dec 2024 14:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de instalare a sistemelor de semnalizare a incendiului la SAMU Telenești CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
202409041512_Anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
4.09.24 15:12
202409041512_DUAE.doc
Documentele la ofertă
-
4.09.24 15:12
202409041512_Documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
4.09.24 15:12
Комиссия
Prenume
Moroi Ivan
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1015600032824
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Zepto

Preţul ofertei: 186 613,86 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Nu corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări