Selectaţi tipul procedurii
21274165
1
Perioada de actualizare
de la
04.09.2024 15:12
până la 10.09.2024 10:00
până la 10.09.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.09.2024 10:00
până la 19.09.2024 12:00
până la 19.09.2024 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
388 720 MDL
Perioada clarificărilor:
4 sept 2024, 15:12 - 10 sept 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 sept 2024, 10:00 - 19 sept 2024, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Conform formularului de deviz nr. 1 - Lista cu cantitățile de lucrări din Documentația standard – Lotul nr. 1 și 2 - Lucrări de instalare a sistemelor de semnalizare a incendiului la SAMU Leova și SAMU Telenești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 sept 2024, 15:06
Data ultimilor modificări
19 sept 2024, 13:49
Achizitii.md ID
21274165
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de instalare a sistemelor de semnalizare a incendiului la SAMU Leova
Buget: 199120.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lucrări de instalare a sistemelor de semnalizare a incendiului la SAMU Telenești
Buget: 189600.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
202409041512_Model declaratie privind confirmarea identitii beneficiarilor.doc
Documentele la ofertă
-
4.09.24 15:12
Data:
5 sept 2024, 12:28
Subiectul întrebării:
CPV
Întrebare:
Stimată parte contractantă,
În urma analizei Anunțului de participare la achiziția publică și a documentației aferente, am constatat atribuirea codului CPV 45300000-0 - „Lucrări de instalații pentru clădiri” în compartimentul „Datele achiziției”. În acest context, solicităm clarificări cu privire la alegerea acestui cod, având în vedere că cerințele și documentația de atribuire nu sunt în deplină concordanță cu prevederile legale aplicabile și par a fi interpretate într-un mod convenabil pentru partea contractantă.
Mai specific, sistemele de securitate nu intră în sfera lucrărilor de construcții, ci fac parte din categoria instalațiilor aferente acestora. Prin urmare, utilizarea unui cod CPV mai adecvat, din grupul 350 - „Echipament de securitate, de lupta impotriva incendiilor, de politie si de aparare”, ar fi justificată și ar reflecta mai fidel obiectul achiziției.
De asemenea, solicitarea unei documentații extinse de conformitate, care nu corespunde în totalitate domeniului de activitate al agenților economici, precum și referințele la prevederi legislative interpretate într-o manieră diferită, generează incertitudini și ridică probleme de conformitate procedurală. În acest sens, vă rugăm să reevaluați codul CPV atribuit și să efectuați modificările necesare în anunțul de participare, astfel încât cerințele să fie în deplină concordanță cu specificul tehnic și legal al achiziției.
Vă mulțumim pentru înțelegere și așteptăm cu interes răspunsul dumneavoastră.
Răspuns (5 sept 2024, 15:13):
Buna ziua. Codul CPV la care faceti referire este pentru bunuri, dar autoritatea contractanta achizitioneza lucrari, iar bunurile sunt parte componenta a caietului de sarcini. E aceeasi situatie ca si la lucrarile de constructie/reparatie, unde autoritatea contractanta nu indica codul CPV de la materiale de constructie ci cel de la lucrari. Ultima parte a clarificarii Dvs este neclara, deoarece nu ati indicat concret ce solicitare sau neclaritate aveti, fiind plasat un text frumos "impachetat", dar fara careva clarificari si/sau solicitari clare. Codul CPV nu este un criteriu de evaluare, respectiv nu intelegem afirmatia "geniala" precum ca "alegerea unui cod CPV...par a fi interpretate într-un mod convenabil pentru partea contractantă". Va rugam sa plasati clarificari succinte si deslusite pentru ca autoritatea contractanta sa poata sa va ofere raspunsuri/modificari concrete si operative. O zi buna!
Data:
6 sept 2024, 13:58
Subiectul întrebării:
licitație electronică
Întrebare:
Bună ziua.
Luând în considerare că ați publicat un anunț de participare la licitație, cu cerințe extrem de ridicate care, dacă vor fi întrunite de către agentul economic, ultimul cu ușurință ar putea fi trimis în cosmos, de ce nu ați aplicat procedura electronică?
Răspuns (9 sept 2024, 08:52):
Buna ziua. Cu tot respectul, dar Va rugam sa folositi optiuniea "Clarificari" doar în scopul necesar și nu ca a pe o platforma în care sa plasati texte doar de dragul de a Vă publica ideile sau parerile Dvs. Adresati/solicitați clarificări ce au legătură directa cu procedura de achiziție si anume cu scopul de a clarifica unele aspecte, neclare pentru Dvs., care Va impiedica sa propuneti oferta. Întrebarea ”de ce nu ați aplicat procedura electronică?”, ce rost are în pregătire ofertei Dvs, atita timp cît utilizarea optiunea de a utiliza ”Licitatia electronica” (la care probabil v-ati referit), ca tehnică și instrument specific de atribuire a contractelor de achiziții publice, este un drept/optiune a AC si nu o obligatie. O zi buna!
Data:
6 sept 2024, 14:49
Subiectul întrebării:
proiectul de execuție
Întrebare:
Conform normativului E.03.03:2018, instalarea sistemului antiincendiu se execută în baza proiectului de execuție, verificat de către specialist în domeniu. Cerem, prezentarea documentației de proiect pentru stabilirea prețului pe oferta solicitată.
Răspuns (9 sept 2024, 08:54):
Buna ziua, referitor la proietul de executie Va rugam sa telefonati la nr. 069655589, dl. Sergiu Gubencu. O zi buna!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK