Selectaţi tipul procedurii
21274007
1
Perioada de actualizare
de la
04.09.2024 11:30
până la 16.09.2024 10:00
până la 16.09.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
16.09.2024 10:00
până la 20.09.2024 10:00
până la 20.09.2024 10:00
au rămas 3 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
580 683 MDL
Perioada clarificărilor:
4 sept 2024, 11:30 - 16 sept 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 sept 2024, 10:00 - 20 sept 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Lucrări de reparație a încăperilor de serviciu din incinta clădirii administrative a Centrului de Instruire
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco nr.30
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 sept 2024, 11:27
Data ultimilor modificări
5 sept 2024, 14:57
Achizitii.md ID
21274007
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
5 sept 2024, 14:57
Subiectul întrebării:
Lichiditate generala
Întrebare:
Vă rugăm să citiți decizia ANSC nr. Nr. 03D-209-21 Data: 14.04.2021 și să modificați documentația, cuantum minim de 100% ar fi suficient pentru a demonstra capacitatea financiară a operatorului economic de a-și acoperi datoriile pe termen scurt, or cu referire la acest subiect a fost indicat: În consecință, Agenția apreciază că cerința de calificare solicitată de autoritatea contractantă în documentația de atribuire „Lichiditate generală – cerință minimă ca valoarea indicatorului respectiv să fie peste 200%” contravine principiului proporționalității reglementat la art. 7 lit. i) din Legea nr. 131/2015, aceasta urmând a fi revizuită, prin stabilirea unui indicator minim care să reflecte capacitatea reală a ofertantului, la un moment dat, de a-și onora obligațiunile, în speță, achitarea datoriilor pe termen scurt prin valorificarea tuturor activelor curente ale firmei, și respectiv posibilitatea executării corespunzătoare a contractului de achiziții publice ce va fi atribuit în cadrul procedurii de achiziție publică în cauză, or stabilirea unui cuantum minim de 100% ar fi suficient pentru a demonstra capacitatea financiară a operatorului economic de a-și acoperi datoriile pe termen scurt.
Răspuns (16 sept 2024, 09:47):
În conformitate cu pct. 42 din Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 638/2020, pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante. Totodată vă informăm, că conform prevederilor Ordinului Ministerului Finanțelor nr. 69/2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK