1
Perioada de actualizare
de la 03.09.2024 11:43
până la 08.09.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 08.09.2024 09:30
până la 11.09.2024 09:30
3
Licitaţie
de la 12.09.2024 14:55
până la 12.09.2024 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 13 500 MDL
Perioada clarificărilor: 3 sept 2024, 11:43 - 8 sept 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 8 sept 2024, 9:30 - 11 sept 2024, 9:30
Începutul licitației: 12 sept 2024, 14:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Material tapițerie: Plasă acrilică, Piele eco. Material corp: Metal, Placaj, Spumă poliuretanică. Material brațe: Plastic. Material bază: Oțel cromat. Mecanism: Tilt. Lățime: 57 cm. Adâncime: 55 cm. Înălțime min.: 114 cm. Înălțime max.: 125 cm. Lățime șezut pe interior: 47 cm. Adâncime șezut pe interior: 52 cm. Înălțime min. până la șezut: 45 cm. Înălțime max. până la șezut: 53 cm. Înălțime brațe pe interior: 19 cm. Înălțime spătar pe interior: 71 cm. Diametru bază: 65 cm. Roți: Plastic. Sarcină maximală admisă: 120 kg. Termen de garantie minim 24 luni (echivalent Tip: F-63)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
3 sept 2024, 11:38
Data ultimilor modificări
3 sept 2024, 11:43
Valoarea estimată (fără TVA)
13 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
135 MDL
Achizitii.md ID
21273597
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
16 sept 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
4.Scaun birou Ergonomic CPV: 39113000-7 - Diverse scaune
Cantitatea: 9.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
6.doc. standard 21273597.docx
Documentele la ofertă
-
3.09.24 11:43
7.duae (new 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
3.09.24 11:43
8.declaratie (new 24.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
3.09.24 11:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 10 323 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 10 330 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

BIG DISTRIBUTION SRL

Preţul ofertei: 10 415 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări