Achiziţie publică
21273403
Servicii de proiectare privind elaborarea raportului de expertiză tehnică și elaborarea soluțiilor de proiect pentru reparația capitală a podului de șosea poziționat pe drumul public G135 Ceadîr-Lunga–Congaz–Dimitrovca–G131, km 4,790
1
Perioada de actualizare
de la 02.09.2024 16:32
până la 16.09.2024 11:00
până la 16.09.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.09.2024 11:00
până la 24.09.2024 10:00
până la 24.09.2024 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
1 101 682 MDL
Perioada clarificărilor:
2 sept 2024, 16:32 - 16 sept 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 sept 2024, 11:00 - 24 sept 2024, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform temei de proiectare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2024, 16:16
Data ultimilor modificări
2 sept 2024, 16:32
Valoarea estimată (fără TVA)
1 101 682 MDL
Achizitii.md ID
21273403
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
21 oct 2024 16:31 - 23 iun 2025 16:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare privind elaborarea raportului de expertiză tehnică și elaborarea soluțiilor de proiect pentru reparația capitală a podului de șosea poziționat pe drumul public G135 Ceadîr-Lunga–Congaz–Dimitrovca–G131, km 4,790
CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare proiectare g135.pdf
anunț de participare proiectare g135.pdf
Documentele la ofertă
-
2.09.24 16:32
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Universinj
Preţul ofertei:
1 212 331 MDL
Statut:
Învingător
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1725283019292 din 26.09.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1725283019292 din 24.09.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de proiectare privind elaborarea raportului de expertiză tehnică și elaborarea soluțiilor de proiect pentru reparația capitală a podului de șosea poziționat pe drumul public G135 Ceadîr-Lunga–Congaz–Dimitrovca–G131, km 4,790, vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Operatorul economic F.Ș.P. ”Universinj” S.R.L. a propus prețul de 1 212 331,00 (un milion două sute douăsprezece mii trei sute treizeci și unu lei, 00 bani) lei fără TVA și 1 454 797,20 (un milion patru sute cincizeci și patru mii șapte sute nouăzeci și șapte lei, 20 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţin de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
01.11.24 16:10
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1725283019292 din 26.09.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1725283019292 din 24.09.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de proiectare privind elaborarea raportului de expertiză tehnică și elaborarea soluțiilor de proiect pentru reparația capitală a podului de șosea poziționat pe drumul public G135 Ceadîr-Lunga–Congaz–Dimitrovca–G131, km 4,790, vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Operatorul economic F.Ș.P. ”Universinj” S.R.L. a propus prețul de 1 212 331,00 (un milion două sute douăsprezece mii trei sute treizeci și unu lei, 00 bani) lei fără TVA și 1 454 797,20 (un milion patru sute cincizeci și patru mii șapte sute nouăzeci și șapte lei, 20 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţin de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Oferta câștigătoare
1.11.24 16:10
Documentele depuse cu oferta
5. informatii generale.signed.pdf
5. informatii generale.signed.pdf
ID: 14c00545-f6d2-4375-817e-b1ed5cd588e8
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
23.09.24 16:27
Data deschiderii:
24.09.24 10:37
2. oferta financiara.signed.pdf
2. oferta financiara.signed.pdf
ID: 47d93e70-5994-4957-8cbe-9b1b8ed064a0
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
23.09.24 16:27
Data deschiderii:
24.09.24 10:37
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
23.09.24 16:27
Data deschiderii:
24.09.24 10:37
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
23.09.24 16:27
Data deschiderii:
24.09.24 10:37
1. oferta tehnica certificate - ghimpui.signed.pdf
1. oferta tehnica certificate - ghimpui.signed.pdf
ID: e0fa887a-7840-4b82-b7ca-653b57175e8b
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
23.09.24 16:27
Data deschiderii:
24.09.24 10:37
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK