1
Perioada de actualizare
de la 02.09.2024 15:38
până la 16.09.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.09.2024 11:00
până la 24.09.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 950 596 MDL
Perioada clarificărilor: 2 sept 2024, 15:38 - 16 sept 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 sept 2024, 11:00 - 24 sept 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform temei de proiectare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2024, 15:17
Data ultimilor modificări
2 sept 2024, 15:38
Valoarea estimată (fără TVA)
950 596 MDL
Achizitii.md ID
21273377
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
21 oct 2024 15:38 - 23 iun 2025 15:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare pentru elaborarea raportului de expertiză tehnică și elaborarea soluțiilor de proiect privind reconstrucția podului de șosea poziționat pe drumul public G71 R3–Ialoveni–Băcioi–Sîngera–R2,km 21,442 CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
tp pod g71, km 21,44.pdf tp pod g71, km 21,44.pdf
Documentele la ofertă
-
2.09.24 15:38
documentația standard lucrari proiectări.docx
Documentele la ofertă
-
2.09.24 15:38
contract servicii proiectare.docx
Documentele la ofertă
-
2.09.24 15:38
duae proiectare g71.doc
Documentele la ofertă
-
2.09.24 15:38
Documentele lotului
tp pod g71, km 21,44.pdf
-
2.09.24 15:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 1 063 538 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1725279514540 din 26.09.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1725279514540 din 24.09.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de proiectare pentru elaborarea raportului de expertiză tehnică și elaborarea soluțiilor de proiect privind reconstrucția podului de șosea poziționat pe drumul public G71 R3–Ialoveni–Băcioi–Sîngera–R2,km 21,442, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic F.Ș.P. ”Universinj” S.R.L. a propus prețul de 1 063 538,00 (un milion șaizeci și trei mii cinci sute treizeci și opt lei, 00 bani) lei fără TVA și 1 276 245,60 (un milion două sute șaptezeci și șase mii două sute patruzeci și cinci lei, 60 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţin de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări