Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
514 980 MDL
Perioada clarificărilor:
2 sept 2024, 11:14 - 11 sept 2024, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor:
11 sept 2024, 11:30 - 18 sept 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Deservirea echipamentelor și sistemelor periferice a camerelor de servere
Informația despre anulare
Motivul anulării
Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
a) nu a fost depusă nicio ofertă.
a) nu a fost depusă nicio ofertă.
Data anulării
24 sept 2024, 8:59
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piata Marii Adunari Nationale nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2024, 11:10
Data ultimilor modificări
24 sept 2024, 8:59
Achizitii.md ID
21273261
MTender ID
CPV
50530000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a maşinilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
3 sept 2024, 10:28
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Bună ziua.
Obiectul achiziției este: Deservirea echipamentelor și sistemelor periferice a camerelor de servere, dar în caietul de sarcini sunt enumerate serviciile de deservire a rețelelor electrice și sistemelor de climatizare?
Răspuns (4 sept 2024, 15:43):
Rețelele electrice și sistemele de climatizare enumerate in caietul de sarcini fac parte din echipamente si sisteme periferice a camerelor de servere.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK