Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21272947
1
Perioada de actualizare
de la
30.08.2024 12:08
până la 04.09.2024 09:30
până la 04.09.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la
04.09.2024 09:30
până la 12.09.2024 09:00
până la 12.09.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 979 360 MDL
Perioada clarificărilor:
30 aug 2024, 12:08 - 4 sept 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
4 sept 2024, 9:30 - 12 sept 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de construcție a vestiarului cu grupuri sanitare la stadionul central din satul Cojușna r-nul Strășeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, st.Mihai Viteazul 225
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 aug 2024, 12:08
Data ultimilor modificări
2 sept 2024, 14:11
Achizitii.md ID
21272947
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat (2).pdf
anunt de participare.semnat (2).pdf
tenderNotice
-
30.08.24 12:08
Data:
2 sept 2024, 14:11
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Garantia de buna executie este indicata 15%, ,maxim este 10% modificati va rog,
Răspuns (2 sept 2024, 14:58):
Bună ziua! Conform art. 68 alin. (12) al Legii nr. 131/2015, cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice.
Totodată pct. 152. a HG 638 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, prevede că: Autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire următoarele aspecte:
1) cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției de bună execuție a contractului, solicitate pentru executarea contractului;
2) cuantumul garanției de bună execuție a contractului, care nu trebuie să depășească 15% din valoarea totală a contractului de achiziții publice de lucrări. Garanția de bună execuție a contractului este valabilă până la expirarea contractului.
Data:
2 sept 2024, 16:58
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini. rețele interioare de alimentare cu apă și canalizare.2-1-3
Întrebare:
Buna ziua. Rugăm sa explicați de ce poz.nr.12-23 nu sunt incluse în lucrările de montare. Solicităm să fie întroduse modificările necesare. Mulțumim
Răspuns (3 sept 2024, 11:15):
Lucrările de montare a poz.12-23 sunt prevăzute in poz. 24-26, in corespundere cu Instrucțiunile de utilizare a IND compartimentul S pct.2.2.3 , astfel IND SA17 si SA15 cuprind și montarea fitingurilor, ele au fost excluse din poziție și indicate separat pentru corespunderea cantităților cu prevederile proiectului și optimizarea procesului de control a execuției în cadrul șantierului...
Data:
3 sept 2024, 13:19
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Dorim să vă informăm că din data de 22.08.24 a intrat în vigoare amendamentul cu privire la majorarea salariului care constituie 94,6lei/ora, ce-ia ce ne obligă să includem în calcul salariul nou aprobat. Mulțumim
Răspuns (3 sept 2024, 14:44):
Întocmirea și depunerea ofertelor trebuie să fie în conformitate cu normele legale...
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK