1
Perioada de actualizare
de la 30.08.2024 12:00
până la 18.09.2024 09:58
2
Propunerea ofertelor
de la 18.09.2024 09:58
până la 27.09.2024 08:58
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 28 107 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 aug 2024, 12:00 - 18 sept 2024, 9:58
Perioada de depunere a ofertelor: 18 sept 2024, 9:58 - 27 sept 2024, 8:58
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
30 aug 2024, 11:22
Data ultimilor modificări
9 sept 2024, 8:07
Valoarea estimată (fără TVA)
28 107 000 MDL
Achizitii.md ID
21272913
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
21 oct 2024 11:59 - 30 sept 2025 11:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G127 R3 – Valea Perjei – Maximeni – Javgur – G125 km 0,37-6,06, amplasat teritorial în raionul Cimișlia CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae g127 r3 cimișlia.doc
Documentele la ofertă
-
30.08.24 12:00
contract antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
30.08.24 12:00
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
30.08.24 12:00
cs modificat g127, km 0,370 - 6,060 cimislia.docx
Documentele la ofertă
-
9.09.24 08:07
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IRINDA PRIM

Preţul ofertei: 20 799 180,63 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. „Administraţia de Stat a Drumurilor", nr. ocds­ b3wdpl-MD-1725006209019 din 18.10.2024 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitaţiei publice nr. ocds-b3wdpl-MD-1725006209019, ce vizează achiziţionarea "Lucrări de reparaţie a îmbrăcămintei rutiere a drumului G127 R3 - Valea Perjei - Maximeni - Javgur - G125 km 0,37-6,06, amplasat teritorial în raionul Cimişlia ", vă comunicăm următoarele. Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentaţia de atribuire. Operatorul economic „IRINDA PRIM" S.R.L. a propus cel mai mic preţ - 20 799 180,63 (douăzeci de milioane şapte sute nouăzeci şi nouă de mii o sută optzeci lei 63 bani) lei fara TVA, la care se adaugă taxa pe valoarea adăugată în cuantum de 4 159836,13 (patru milioane o sută cincizeci şi nouă de mii opt sute treizeci şi şase lei 13 bani) lei cu corespunderea cerinţelor înaintate. În urma evaluării documentelor ofertei şi a răspunsurilor la clarificările solicitate ofertantului prin demersul nr. 04-02/5193 din 15.10.2024, grupul de lucru a decis atribuirea contractului privind achiziţionarea lucrărilor de reparaţie a îmbrăcămintei rutiere a drumului G127 R3 - Valea Perjei - Maximeni - Javgur - G125 km 0,37-6,06, amplasat teritorial în raionul Cimişlia operatorului economic „IRINDA PRIM" S.R.L. Oferta câştigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării . La evaluarea părţii financiare şi tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câştigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespund ere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) şi art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentaţia de atribuire. Consecvent , subliniem despre necesitatea prezentării informaţiei referitoare la forma garanţiei de bună execuţie, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere şi semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului în conformitate cu cerinţele anunţului de participare. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanţelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziţie publică, ofertantul desemnat câştigător va prezenta autorităţii contractante şi Agenţiei Achiziţii Publice „Declaraţia privind confirmarea identităţii beneficiarilor efectivi şi neîncadrarea acestora în situaţia condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani".
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 23 504 065,97 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări