1
Perioada de actualizare
de la 29.08.2024 15:48
până la 05.09.2024 14:53
2
Propunerea ofertelor
de la 05.09.2024 14:53
până la 08.09.2024 14:53
3
Licitaţie
de la 09.09.2024 15:00
până la 09.09.2024 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 aug 2024, 15:48 - 5 sept 2024, 14:53
Perioada de depunere a ofertelor: 5 sept 2024, 14:53 - 8 sept 2024, 14:53
Începutul licitației: 9 sept 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

achiziționarea lucrărilor publice pentru instalarea rețelei de apeduct pentru irigarea spațiilor verzi, str. Florilor colț cu str. Miron Costin, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Kiev, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
BUZU Tudor
Telefonul de contact
022441098
Datele achizitiei
Data publicării
29 aug 2024, 15:10
Data ultimilor modificări
30 aug 2024, 15:27
Valoarea estimată (fără TVA)
1 300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
13 000 MDL
Achizitii.md ID
21272706
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Kiev, 3
Durata contractului
11 sept 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrărilor publice pentru instalarea rețelei de apeduct pentru irigarea spațiilor verzi, str. Florilor colț cu str. Miron Costin, mun. Chișinău lucrări CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru pe ora
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini sistemul de irigare.signed.pdf caiet de sarcini sistemul de irigare.signed.pdf
Documentele la ofertă
- caiet de sarcini sistemul de irigare
29.08.24 15:48
anunț de participare anunț de participare
Documentele la ofertă
- anunț d participare
29.08.24 15:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"BENESTAR TRADE" SRL

Preţul ofertei: 913 652,73 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ALEX GARDEN S.R.L.

Preţul ofertei: 1 212 351,02 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări