1
Perioada de actualizare
de la 28.08.2024 15:05
până la 02.09.2024 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2024 15:30
până la 06.09.2024 15:30
3
Licitaţie
09.09.2024 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 304 167 MDL
Perioada clarificărilor: 28 aug 2024, 15:05 - 2 sept 2024, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2024, 15:30 - 6 sept 2024, 15:30
Începutul licitației: 9 sept 2024, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conservă mixtă din arpacaș de orz cu carne de porc
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, HG nr.520/2010, HG nr.221/2009 și HG nr.624/2020 ( anexa 1 și 2 lit. g), HG nr.876/2023, HG 229/2013.
Caracteristicile produsului:
Conservele cu aspect exterior de felul doi, masă fiartă bine, nerăsfiartă , sfărâmicioasă, fără aglomerări, cu bucățele de carne. Culoarea omogenă, crem.
- mirosul şi gustul caracteristic tipului dat de produs conservat cu aromă de condimente, fără gust şi miros străin.
- conţinutul de carne : minimum 30%
Aspectul ambalajului-exterior: cutii metalice cu capac cu inel de tragere, cu auto-etanșare, nebombate cu greutatea netă de 200 gr.
Termenul de valabilitate al produsului - minim 18 luni din data livrării.
Etichetarea şi marcarea: conform Legii nr.279/2017.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea pînă la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale; sfori, funii, frânghii, etc.
Reguli pentru verificarea calității:
- la fiecare lot se verifică: ambalarea, marcarea, proprietățile organoleptice, fizico-chimice și microbiologice.
Vânzătorul este responsabil de calitatea mărfii livrate pe întreaga perioadă de valabilitate a produsului.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
a) pentru produsele autohtone: certificat de calitate de la producător însoțit de raport de încercări;
b) pentru produsele din import: certificat sanitar veterinar/ certificat de sănătate emis de autoritățile competente din țara exportatoare, certificat de calitate de la producător/importator;
c) copia planului de autocontrol (la începutul livrărilor).
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana Chişinău, în perioada octombrie – 19 decembrie, anul 2024, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentar al AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22, adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile):
Alte cerințe:
- ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciobanu Gabriela
Telefonul de contact
022-40-63-42
Datele achizitiei
Data publicării
28 aug 2024, 14:50
Data ultimilor modificări
28 aug 2024, 15:05
Valoarea estimată (fără TVA)
304 167 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 216,67 MDL
Achizitii.md ID
21272355
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu 37
Durata contractului
20 sept 2024 14:58 - 30 dec 2024 15:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Conservă mixtă din arpacaș de orz cu carne de porc (ambalaj: 200 gr.) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 2500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
DUAE.doc
Criterii de eligibilitate
DUAE
28.08.24 15:05
Documentația standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
28.08.24 15:05
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
28.08.24 15:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Customagic

Preţul ofertei: 188 325 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări