1
Perioada de actualizare
de la 28.08.2024 10:34
până la 02.09.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2024 10:00
până la 06.09.2024 11:00
3
Licitaţie
09.09.2024 14:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 10 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 aug 2024, 10:34 - 2 sept 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2024, 10:00 - 6 sept 2024, 11:00
Începutul licitației: 9 sept 2024, 14:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rolă cerșaf de unica folosința 80 cm*100-200 m cu perforații la 2 metri. Rolă cearșaf de unica folosința din TNT material nețesut, lățimea rolei - 80cm, lungimea rolei – 100-200 m cu perforații la 2 metri Previne migrarea bacteriilor și a lichidelor biologice, posedând totodată un înalt grad de permiabilitate a aerului. Este moale la atingere și nu provoacă iritații ale pielii. Materialul posedă capacități absorbante.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
28 aug 2024, 10:23
Data ultimilor modificări
29 aug 2024, 7:43
Valoarea estimată (fără TVA)
10 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
100 MDL
Achizitii.md ID
21272248
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
11 sept 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cearșaf de unica folosința CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 4000.0
Unități de măsură: Metru liniar
Documentele procedurii de achiziție
5. duae ( 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
28.08.24 10:34
21272248 anunt de participare consumabile p-u fracturi.pdf 21272248 anunt de participare consumabile p-u fracturi.pdf
Documentele la ofertă
-
29.08.24 07:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MED-M

Preţul ofertei: 12 400 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări