1
Perioada de actualizare
de la 28.08.2024 09:23
până la 02.09.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2024 09:30
până la 06.09.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 304 800 MDL
Perioada clarificărilor: 28 aug 2024, 9:23 - 2 sept 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2024, 9:30 - 6 sept 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reaparatie capitală a pragului Școlii de Artă V.Poleacov , str.A.Doga 19/1, Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Popa
Telefonul de contact
022242278
Datele achizitiei
Data publicării
28 aug 2024, 9:19
Data ultimilor modificări
28 aug 2024, 11:51
Valoarea estimată (fără TVA)
1 304 800 MDL
Achizitii.md ID
21272203
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Durata contractului
8 sept 2024 09:23 - 30 sept 2024 09:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reaparatie capitală a pragului Școlii de Artă V.Poleacov , str.A.Doga 19/1, Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.pdf duae_ro_0.pdf
Documentele la ofertă
-
28.08.24 09:23
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
28.08.24 09:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Masbalt SRL

Preţul ofertei: 800 901,79 MDL
Statut: Învingător
Motivul: învingător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări