Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
23.08.2024 15:58
până la 26.08.2024 16:00
până la 26.08.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la
26.08.2024 16:00
până la 02.09.2024 10:00
până la 02.09.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
122 960,46 MDL
Perioada clarificărilor:
23 aug 2024, 15:58 - 26 aug 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 aug 2024, 16:00 - 2 sept 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Materiale și instrumentar stomatologic 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5202, MOLDOVA, Drochia, or.Drochia, bul.Nicolae Testemitanu 2/3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2024, 15:58
Data ultimilor modificări
23 aug 2024, 16:20
Achizitii.md ID
21271777
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 6 - Instrumente stomatologice terapeutice mijloace speciale
Buget: 8379.27 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 7 - Necesar stomatologic mijloace speciale
Buget: 583.34 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_1_870_md.docx.pdf repetat.pdf
anunt de participare_1_870_md.docx.pdf repetat.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.24 15:58
Data:
23 aug 2024, 16:20
Subiectul întrebării:
Lutul 2 si 3
Întrebare:
Buna ziua, Repartizati, va rog, luturile 2 si 3 pe pozitii separate.
Răspuns (26 aug 2024, 15:51):
Repartizarea pe loturi s-a efectuat cu respectarea principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice stipulate în art. 7 din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, precum şi în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (1) şi (2) potrivit căruia autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire. În sensul alin. (1), autoritatea contractantă stabilește obiectul fiecărui lot pe baze cantitative, adaptând dimensiunea contractelor individuale astfel încât să corespundă mai bine capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, sau pe baze calitative.
Data:
23 aug 2024, 16:21
Subiectul întrebării:
Loturile 2-3
Întrebare:
Bună ziua, Întru respectarea legii privind achizițiile publice si buna desfășurarea ei, pentru a permite participarea mai multor agenți economici (concurenți), la achiziționarea bunurilor. Solicităm respectuos divizarea licitatiei pe pozitii aparte .
Răspuns (26 aug 2024, 15:51):
Repartizarea pe loturi s-a efectuat cu respectarea principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice stipulate în art. 7 din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, precum şi în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (1) şi (2) potrivit căruia autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire. În sensul alin. (1), autoritatea contractantă stabilește obiectul fiecărui lot pe baze cantitative, adaptând dimensiunea contractelor individuale astfel încât să corespundă mai bine capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, sau pe baze calitative
Data:
23 aug 2024, 16:23
Subiectul întrebării:
Lot 2 si Lot3
Întrebare:
Va rugam mult sa divizati loturile in pozitii aparte, pentru a oferi agentilor economici posibilitatea de participare si pentru a primi oferte mai avantajoase commercial
Dar in asa conditii veti limita alti concurenti sa participe la licitatia data.
Răspuns (26 aug 2024, 15:51):
Repartizarea pe loturi s-a efectuat cu respectarea principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice stipulate în art. 7 din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, precum şi în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (1) şi (2) potrivit căruia autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire. În sensul alin. (1), autoritatea contractantă stabilește obiectul fiecărui lot pe baze cantitative, adaptând dimensiunea contractelor individuale astfel încât să corespundă mai bine capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, sau pe baze calitative
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK