1
Perioada de actualizare
de la 23.08.2024 13:29
până la 02.09.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2024 10:00
până la 11.09.2024 12:00
3
Licitaţie
12.09.2024 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 386 900 MDL
Perioada clarificărilor: 23 aug 2024, 13:29 - 2 sept 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2024, 10:00 - 11 sept 2024, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrările de reparație a clădirilor din cadrul Agenției Teritoriale de Asistență Socială Nord-Nord-Vest

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3106, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Independentei piata nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Ivanova
Telefonul de contact
069018924
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2024, 13:10
Data ultimilor modificări
11 sept 2024, 13:53
Achizitii.md ID
21271644
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
202408231317_Caiet de sarcini lot. nr. 2.signed.pdf
Documentele la ofertă
Lista cu cantități lot nr.2 pdf
23.08.24 13:29
202408231322_1. ATAS Nord-Nord-Vest & STAS Bălți formular nr. 1 (1).doc
Documentele la ofertă
Lista cu cantități lot nr 1 WORD
23.08.24 13:29
202408231322_2. Locuința protejată, STAS Bălți formular nr.1.doc
Documentele la ofertă
Lista cu cantități lot nr 2 WORD
23.08.24 13:29
202408231316_Caiet de sarcini lot. nr. 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
Lista cu cantități lot nr 1 pdf
23.08.24 13:29
202408231320_DUAE.docx
Documentele la ofertă
DUAE
23.08.24 13:29
202408231318_DS Lucrări ATAS NORD-NORD-VEST.docx
Documentele la ofertă
Formulare, contract-model
23.08.24 13:29
Corectat 28.08 Anunț-de participare Atas Nord Nord Vest_compressed.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare corectat 28.08.2024
28.08.24 13:36
Data:
25 aug 2024, 19:22
Subiectul întrebării:
Privitor la anunțul de participare!
Întrebare:
Bună ziua, rog sa explicați după care criterii al achizițiilor publice, ați inclus / atașat punctul 23; 24 și 25 din anunțul de participare.
Răspuns (28 aug 2024, 13:40):
Bună ziua, a fost anexat anunțul de participare corectat.
Data:
26 aug 2024, 14:53
Subiectul întrebării:
Privitor la anuntul de participare
Întrebare:
Bună ziua, rog sa explicați după care criterii al achizițiilor publice, ați inclus / atașat punctul 23; 24 și 25 din anunțul de participare.
Răspuns (28 aug 2024, 13:40):
Bună ziua, a fost anexat anunțul de participare corectat.
Data:
28 aug 2024, 22:19
Subiectul întrebării:
Privitor la Lichiditate generală de min. 100%
Întrebare:
Venim cu o precizare, este necesar sa avem banii in cont?! Sau putem confirma prin bunurile intreprinderii...?! Si aici ne vom referi la utilaje, tehnica ect.
Răspuns (29 aug 2024, 10:02):
În conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, pct. 36(2) Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%). Formula de calcul: Lichiditatea generala LG = Active curente / Datorii curente Active curente = stocuri + creante adica clienti neincasati + disponibilitati banesti in conturi bancare si casierie Datorii curente = datorii pe termen scurt catre furnizori, salariati, banci si datorii fiscale, etc
Data:
29 aug 2024, 22:15
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Atunci schimbati anuntul de participare conform criteriilor enumarate mai sus de catre d-stra, motivul fiind înlaturarea suspiciunii de conflict de interese. (rugam omiterea/schimbarea sintagmei Lichiditate generală de min. 100%) Modificati punctul dat!!!
Răspuns (30 aug 2024, 15:17):
Bună ziua. In urma discutiilor avute in grupul de lucru s-a decis ca desfășurarea procedurii date este initiata cu respectarea prevederilor legislației în vigoare privind achizițiile publice de lucrări și in baza articolelor nr.7, nr.16 și nr.19 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.